Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

AM 104 bordeaux - Van Biervliet

Gestart door 1885, 01 april 2020, 13:14:20 PM

Jurgen

Ik geloof er helemaal niets van!

Ondertussen zogezegd uitverkocht, maar vanmorgen kon je wel gewoon bestellen.

Is er iemand die kan bewijzen dat hij ook echt betaald heeft en dat het geld van de rekening is gegaan?

Op 1 april een stel verkopen met nummer 104 waarvan er maar 104 geproduceerd worden? Eén april komt veel te vaak terug in dit verhaal.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

B_Modelbouw

't Zou dan toch wel een stevig misplaatste grap zijn ...
Wetende dat de thuiszorg amper tot geen middelen heeft.

En deze actie van gelijk welk initiatief meer dan nodig is.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


bellejt

ff het mailadres opgezocht :  Van Biervliet  [info=vanbiervliet.com@mlsend.com]  .Dus eigenlijk niet hun mailadres dat info@vanbiervliet.com is. Hopelijk heeft niemand betaald want zou wel eens een dure grap kunnen worden dan.

Rangeerduivel

Ik kijk al uit naar de 2.04 en de 3.04 en de 4.04 en de....... ;D ;D ;D ;D


SuSke

en "mlsend.com" is een regulier bedrijf dat de organisatie van een webwinkel of online verkoop organiseert.

"Web Analysis for Mlsend - mlsend.com
Create advanced email marketing campaigns with features like automation, landing pages and surveys. Get free access to premium features with a 14-day trial!"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

B_Modelbouw

Als ze dan maar snel de 804 uitbrengen... ne varkensneus zou echt een mooie Belgische aanvulling zijn 😉
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


doomslu

Citaat van: bellejt op 01 april 2020, 18:49:09 PM
dan wel spijtig dat ze zo een beperkte oplage maken.Met het dubbele konden ze dubbel zoveel maskers schenken en waren meer mensen tevreden.Als het tenminste geen aprilvis is
Ze zijn zelf verrast van het aantal bestellingen. Nooit gedacht dat een fictieve livrei zo goed zou verkopen.
Die 104 exemplaren waren natuurlijk een voorzichtige gok en meteen een referentie naar het nummer... en natuurlijk naar 01/04.

Het zou me trouwens niet verwonderen moesten de stelletjes al op weg naar Ingelmunster zijn.

En ik kan met zekerheid zeggen dat de mondmaskers heel binnenkort arriveren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt


55erke



Er staan er zelfs al 2 op 2dehands....
Ik vind het wel een mooi initiatief.

Groetjes
Johan

stoomlokje

moet je mij eens vertellen hoe ze al op 2é hands te koop staan , als ze nog niet eens geleverd zijn ?
Dat ruikt dan toch naar oplichterij ?
Ik ben dan mogelijks een beetje pessimistisch hierover , maar op deze datum ?

Koen

Citaat van: bellejt op 01 april 2020, 18:49:09 PM
dan wel spijtig dat ze zo een beperkte oplage maken.Met het dubbele konden ze dubbel zoveel maskers schenken en waren meer mensen tevreden.Als het tenminste geen aprilvis is

Ik heb het treinstel niet besteld maar wil wel een schenking doen voor dit mooie doel. Misschien een oproep aan iedereen om dit mooie project te steunen, ook al zijn er geen stellen meer ter beschikking.
Niets belet u om een bedrag te storten (als VB hiermee akkoord gaat). Hiermee kunnen ze dan nog extra maskers bestellen!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Thommy

Citaat van: stoomlokje op 01 april 2020, 21:10:35 PM
moet je mij eens vertellen hoe ze al op 2é hands te koop staan , als ze nog niet eens geleverd zijn ?
Dat ruikt dan toch naar oplichterij ?
Ik ben dan mogelijks een beetje pessimistisch hierover , maar op deze datum ?

Een foto is snel overgenomen. Idem een 'beperkte' oplage erbij te vermelden
Greetz

Thommy

Snobby Crash

#27
Ik heb besteld en ook betaald en das wel degelijk op rekening van Van Biervliet hoor... direct twee mails ontvangen na de betaling van mijn bestelling en van mijn inlog gegevens, en deze emails kwamen wel degelijk van vanbiervliet.com

Ook in Mijn home Banking staat betaling naar Van Biervliet...

Trouwens de aankondiging staat in msm hé... moest dit niet echt zijn zou msm deze bladvullende advertentie zeker niet plaatsen zonder deze eerst even in vraag te stellen...

Gr Geert

755philippe

Citaat van: stoomlokje op 01 april 2020, 21:10:35 PM
moet je mij eens vertellen hoe ze al op 2é hands te koop staan , als ze nog niet eens geleverd zijn ?
Dat ruikt dan toch naar oplichterij ?
Ik ben dan mogelijks een beetje pessimistisch hierover , maar op deze datum ?

Ik heb naar deze "brave verkoper" een kwade mail gestuurd dat hij amper enkele uren na inschrijving het aandurft om dit treinstel te verkopen met het oog op eigen winstbejag om er veel meer voor te krijgen dat hij betaald heeft. Dit terwijl de producent zijn eigen winst naar het goede doel schenkt om er mondmaskers voor te maken voor thuisverpleegkundigen. En wat kreeg ik koelbloedig als antwoord "Dat is dan pech voor u". Heb dan maar geantwoord dat hij eens onder deze Coronapatienten zou moeten behoren. Toont aan dat deze persoon gewoon geen rekening houdt met andere mensen en enkel aan zijn profijt denkt. Dit treinstel interesseerd hem enkel om door te verkopen. Heb trouwens bij 2de hands hierover een klacht ingediend. Heb de advertentie nadien niet meer zien staan. Ofwel heeft 2de hands het geblokkeerd ofwel heeft hij het zelf gedaan om geen mails met kritiek te krijgen.
Ik zit zelf in de zorgsektor en moet zeggen dat deze aktie van die man gewoon SCHANDALIG is. Sorry maar dit moest er even uit.
Mvg


755philippe

B_Modelbouw

De niet correcte overgang tussen de neus en de zijwand kan mogelijk een gevolg zijn van foutief stelwerk...

Hiermee wil ik zeggen dat VBV mogelijk reeds bezig was met het laten produceren van de AM56 BUDD, die deze naad wel heeft.

Controle van eerdere AM54 producties (groene versies) hebben deze niet... Dus laat ons geduldig afwachten.

Van een listige manier om foutief geproduceerde kappen af te geraken in een fantasie schildering is ook een mogelijkheid, maar niet een praktijk die VBV toepast.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC