AM 104 bordeaux - Van Biervliet

Gestart door 1885, 01 april 2020, 13:14:20 PM

svvander

Citaat van: B_Modelbouw op 24 juli 2020, 16:32:56 PM
- 20 jaar geleden een VW T1 Sambabus  gekocht voor amper € 5000,- of beter gezegd een hoop schroot. Nu opgemaakt en rij waardig met originele stukken, dat zelfs VW zelf hem wil terug kopen voor een bedrag van zeven cijfers.

Maar 20 jaar geleden moest niemand deze buskes hebben... en zoals ge zelf aangeeft: ge hebt er werk ingestoken. Misschien zal dit met deze modellen binnen 20 jaar ook het geval zijn.  :o

Volledig off-topic: ik denk dat dit met veel zaken in den automobielsector zo was/is. In de jaren 80 heeft RUF (een Porsche-tuner... al is het in mijn ogen meer dan een tuner), VW buskes uitgebracht met een Porsche blok in. Veel te duur en niemand wilde deze. Nu zijn ze letterlijk ook goud waard.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Dirky

Citaat van: B_Modelbouw op 24 juli 2020, 16:32:56 PM


- 20 jaar geleden een VW T1 Sambabus  gekocht voor amper € 5000,- of beter gezegd een hoop schroot. Nu opgemaakt en rij waardig met originele stukken, dat zelfs VW zelf hem wil terug kopen voor een bedrag van zeven cijfers.

ik heb er al weten verkopen voor 100000€. Wat is er zo speciaal aan dat ze het tienvoudige bieden?

(b.t.w., een vriend van mij had een heel originele Jaguar typ E en Jaguar wou er ook een immens bedrag voor neertellen. Maar toen hij besliste de verkoop te laten doorgaan hadden ze daar blijkbaar al een identieke wagen gevonden. Deal off...)

B_Modelbouw

Toch een iemand die met aandacht leest... 't Zijn inderdaad zes cijfertjes.
Ik verviel bijna in de praktijken van de eBay verkoper  ??? ???
Vanwaar de hoge prijs, is dat die volledig terug is opgemaakt met originele onderdelen,
geen ombouwkits werden gebruikt of verlaagd werd.

Met die 104 zal het wel zo geen vaart lopen... maar ja, proberen gaat mee.
Als die er een doos mondmaskers bij doet overweeg ik de koop HAHA
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Snobby Crash

Model is net geleverd door bPost!

gewoon PRACHTIG !!!!!!

happy me !

Gr Geert

Snobby Crash

Was ik nu de eerste die de 0104 heeft binnengekregen? Zijn er nog reeds forumleden die hun exemplaar reeds ontvangen hebben? ...

ward

Deze week ook de AC Sound versie verkregen.
Volgens de website zijn ze nu allemaal verzonden ;)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--


Rangeerduivel

Hij is het blijkbaar nog steeds niet afgeleerd!  ::)

;)

doomslu

#113
Citaat van: Rangeerduivel op 10 september 2020, 12:38:31 PM
Hij is het blijkbaar nog steeds niet afgeleerd!  ::)

;)
Volhouden, denkt hij!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

chef garde


Kris


the_gold


Rangeerduivel


SuSke

En als hij "onder ons" zit, dan zal hij er wel niet voor uit komen. Risico om de risée te worden is te groot.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

the_gold