MaîTres Du ludiSme - MTD-Club-project voor oktober 2021

Gestart door Gerolf, 26 maart 2020, 20:44:35 PM

Gerolf

Even omgeschakeld, en met de buitenkant van de onderkant bezig:







;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Luc

Oufti!

Havoc

Citaat van: Gerolf op 28 februari 2021, 09:02:25 AM
Even omgeschakeld, en met de buitenkant van de onderkant bezig:

Ben er nog niet uit wat dat nu eigenlijk is...  ???
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Mysterieus ?
Tja, mijn modelbouwdeel van het grote project zit in een "doos" aan de onderkant,
en daarvan ben ik de buitenkant wat aan 't opleuken  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

evan

Citaat van: Gerolf op 01 maart 2021, 06:22:52 AM
Mysterieus ?
Tja, mijn modelbouwdeel van het grote project zit in een "doos" aan de onderkant,
en daarvan ben ik de buitenkant wat aan 't opleuken  ::)

Ik ben benieuwd, maar dat was ik al een hele tijd :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Die van het ontwerp hierboven zijn intussen geprint, en deze bijhorende zijn morgen klaar:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#234
Het wordt tijd om dat printwerk eens te gebruiken - en misschien is het doel nu ook wat duidelijker:



en met een likje verf:



:)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Het is wat duidelijker. Maar ik kan me soms niet van de indruk ontdoen dat nu er 3D printers zijn, ALLES, maar dan ook echt alles, 3D geprint moet worden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Gerolf, ik had het misschien wel al gevraagd, maar met welke printer, print je juist?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Gerolf

Citaat van: Havoc op 07 maart 2021, 14:08:14 PMHet is wat duidelijker. Maar ik kan me soms niet van de indruk ontdoen dat nu er 3D printers zijn, ALLES, maar dan ook echt alles, 3D geprint moet worden.

Ik begrijp je verzuchting, maar voor mij was dit vooral de snelste manier: Tekenen "onderweg", kleven, verven - klaar  ::)

Citaat van: svvander op 07 maart 2021, 18:41:12 PMGerolf, ik had het misschien wel al gevraagd, maar met welke printer, print je juist?

Anycubic Photon (deze zijn met de "gewone", maar een "S" heb ik ook)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

De buitenkant van de onderkant is stilaan klaar ...





;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *