MaîTres Du ludiSme - MTD-Club-project voor oktober 2021

Gestart door Gerolf, 26 maart 2020, 20:44:35 PM

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Rangeerduivel

Jammer dat het mijn merk niet is... :(
Zal nog een centje aan leeggoed méér opbrengen, je hebt méér dan 24 flesjes! ;D ;D

;)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

modelbaanHO

Ik lust het wel, maar er is een ander biertje dat bij MTD nogal wordt gesmaakt...komt daar ook een bakje van ?
Of zal die op 1:1 onder de baan staan  :P :P
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Over de bierkeuze: Ik vind hem zeker niet slecht, en heb ook wel liever iets anders  :P
  maar ik zocht naar iets tijdloos, iconisch, Belgisch,... en dan komt deze te voorschijn, lijkt me  :)

Intussen heb ik nog wat verder getekend en geprint,
en ik wil jullie ook nog een voorlopig overzichtje gunnen (al is het eigenlijk een onderzicht)   ::)







;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Citaat van: Gerolf op 24 december 2020, 11:02:12 AM
Over de bierkeuze: Ik vind hem zeker niet slecht, en heb ook wel liever iets anders  :P
  maar ik zocht naar iets tijdloos, iconisch, Belgisch,... en dan komt deze te voorschijn, lijkt me  :)
Absoluut een goede keuze, ik heb er altijd wel een paar flesjes van in huis !

Gerolf, zo serieus heb ik je nog nooit gezien.
Wordt kostuum en das de nieuwe club-outfit ?  ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach

Orval? Lust ik wel als ik tzt voor dit diorama zit te koekeloeren ;D mooi bezig

svvander

Citaat van: Gerolf op 24 december 2020, 11:02:12 AM
Over de bierkeuze: Ik vind hem zeker niet slecht, en heb ook wel liever iets anders  :P
  maar ik zocht naar iets tijdloos, iconisch, Belgisch,... en dan komt deze te voorschijn, lijkt me  :)

Duvel heeft toch geen blauw etiket?  :P
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Havoc

Ik lust het wel maar nu niet dat ik er een goeie geuze voor ga laten staan.

Die beugels voor leidingen en dakpannen zien er goed uit. Enfin dat is wat ik ervan maak.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Citaat van: modelbaanHO op 24 december 2020, 14:41:54 PMGerolf, zo serieus heb ik je nog nooit gezien.
Wordt kostuum en das de nieuwe club-outfit ?  ;D

Meent ge da nu serieus  ;D  ;D
Ik hou van overdrijven en een stevige knipoog in wat ik maak  ;)

Citaat van: Havoc op 25 december 2020, 10:18:01 AMDie beugels voor leidingen en dakpannen zien er goed uit. Enfin dat is wat ik ervan maak.

De "dakpannen" zijn dekstenen. Ze dienen wel voor dit project, maar niet voor mijn gedeelte. De mede-bouwer heeft ze intussen al aangekregen  ::)

Intussen ben ik bezig met de laatste scène. Niet dat de andere stukken afgewerkt zijn: er moeten nog heel wat (al dan niet grote) details op komen, en de werkplaats krijgt zeker nog gebruikssporen.

Voor dit stuk pak ik eerst de technische uitdagingen aan. Stap voor stap. Ik heb trouwens al wat onderdelen (noodgedwongen) opnieuw moeten printen...





     

;)


Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Tot nu toe vooral tekenwerk "onderweg" om dan thuis te printen. "Werkplaatsuitrusting"  ;)








Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw