MaîTres Du ludiSme - MTD-Club-project voor oktober 2021

Gestart door Gerolf, 26 maart 2020, 20:44:35 PM

Gerolf

Thx  :D

Intussen met de onderkant bezig. Die hoeft niet mooi te zijn, maar wel functioneel.
Puzzelwerk vooral: wat zet ik waar, plaats houden voor volgende stukken, ...



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Funktioneerd fantastisch, zeker met het geluid erbij.
Proficiat Gerolf, gewoonweg super afgewerkt
Met vriendelijke groeten
Peter


Geert

Knap gemaakt, ik voelt zelfs de warmte stralen vanuit met scherm...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

Bedankt ;-)

Verder met de onderkant ... je zou kunnen zeggen dat het nogal excentriek is  ::)



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Ik heb geen flauw benul wat nu onder en boven is of voor en achter. Lijkt op een rommeldoos die net van het schap gevallen is. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Enkele filmkes ter verduidelijking:
http://meb.gerolf.be/mtd/Wiel/Stoom32.mp4
http://meb.gerolf.be/mtd/Wiel/Stoom35.mp4

Er is wat gefoefeld met de filmkes: in werkelijkheid was de beweging veel trager (lees: veel te traag). Dat ben ik nu aan 't verhelpen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Gerolf formidabel wat je allemaal uit die hoge hoed tovert, ik blijf dit vol bewondering volgen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

traxx2837

Tof dat je zo Noch H0 15951, 15952, 15953 en 15956 wil motoriseren.
Ik dacht dat met micro-servo's te doen, iets minder "omslachtig" en nauwkeuriger regelbaar tempo..............!!
Ben benieuwd naar de filmkes.

Gerolf

Bedankt voor de aanmoedigingen  :)

Citaat van: traxx2837 op 05 september 2020, 12:52:44 PM
Tof dat je zo Noch H0 15951, 15952, 15953 en 15956 wil motoriseren.

Noch? H0? ... ik denk het niet ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Het zullen 3m ekes zijn...

Manual Made Mannekes...  8)
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Gerolf, pas op dat een van deze dagen je geen overuren gaat maken voor "onbepaalde tijd"... Dit is echt niet meer normaal.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Koen

Dit is inderdaad echt niet normaal. Hoe speel je het toch klaar, Gerolf???
Fantastisch wat je hier allemaal naar boven tovert. Geduld is een schone deugd  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Bedankt, mannen  :)

Zo moeilijk is het nu ook weer niet, hoor. Dit is allemaal in een erg grote schaal  ::)
   ... en op die 1/10 is het normaal/nuttig/nodig dat je ver gaat in de details  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw