MSM 201

Gestart door Michael, 21 maart 2020, 21:17:00 PM

Johnnytrein

Marc7758, " En daar staan mijn collega's niet in." dat is dan jammer.  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

En in Swifterbant nu net geleverd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Twee dagen geen postbode gezien. 't Zal voor maandag zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

svvander

Sinds onze postbode met zijne elektrische driewieler rond snort, hoor ik hem al niet meer afkomen... laat staan zien. Dus hier ook nada, nopes, niente, rien, nothing, nichts...
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

evan

Gewone post wordt nog enkel op maandag en woensdag gebracht.   Enkel pakjes en prior zijn dagelijks.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Citaat van: evan op 29 maart 2020, 05:13:23 AM
Gewone post wordt nog enkel op maandag en woensdag gebracht.   Enkel pakjes en prior zijn dagelijks.

Dan is het in het platte NL zo slecht nog niet hier wordt nog steeds dagelijks bezorgd. Uitgezonderd de zondag natuurlijk.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

hier in Lochristi nog steeds dagelijks maar deze keer is mijn postbode hem aan het lezen denk ik?

Herwig

#38
Dan heeft  Peter-met-wie-het-hopelijk-voortreffelijk-gaat,  spijtig genoeg weer niks gewonnen en moet hij onmiddellijk terugkeren naar hierboven    #13,   'regel' 2 :      uw MSM ongelezen , dwz onaangeroerd,   in 't tuinhuis of kelder leggen voor een kleine week .....     (::))                                                     

Metpetergaathetbeter

tja, dat staat er nog niet

Rangeerduivel

#40
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 maart 2020, 16:40:48 PM
tja, dat staat er nog niet

De fundering (betonplateau) lag er toen wij naar Houten zijn geweest...wat heb je dan weer al die weken aan één stuk uitgespookt? :o ::) ;D ;D

;)

WVA

Vandaag is het nieuwe nummer toegekomen, die AM104, wat een verrassing....  ;D

Van waar komt die uitgave?

Brossel

Citaat van: WVA op 30 maart 2020, 12:55:32 PM
Vandaag is het nieuwe nummer toegekomen, die AM104, wat een verrassing....  ;D

Van waar komt die uitgave?

Goede vraag... tis 1 april dan hè!
Blijkbaar voor Van Biervliet een mooi moment om een fantasie treinstel aan te kondigen...

Let wel: Van Biervliet heeft de mallen voor de AM54 treinstellen; die zijn NOOIT bordeaux geweest.

De vorm, zeker op de koppen, verschilt wezenlijk van de latere AM treinstelreeksen die wel de latere bordeaux livrei gekregen hebben.
Van die AM treinstelreeksen heeft enkel wijlen Jocadis het correcte model gemaakt.

Dus voor diegene die wil... koop gerust. Maar besef dat de gelijkenis op houdt bij het feit dat het bordeaux onderbroken wordt door raampjes!  ;)
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

WVA

Citaat van: Brossel op 30 maart 2020, 17:07:31 PM
Citaat van: WVA op 30 maart 2020, 12:55:32 PM
Vandaag is het nieuwe nummer toegekomen, die AM104, wat een verrassing....  ;D

Van waar komt die uitgave?

Goede vraag... tis 1 april dan hè!


Dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel zijn  :D ;D

Michael

#44
Citaat van: WVA op 30 maart 2020, 18:20:59 PM
Citaat van: Brossel op 30 maart 2020, 17:07:31 PM
Citaat van: WVA op 30 maart 2020, 12:55:32 PM
Vandaag is het nieuwe nummer toegekomen, die AM104, wat een verrassing....  ;D

Van waar komt die uitgave?

Goede vraag... tis 1 april dan hè!

Dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel zijn  :D ;D

Misschien ben ik goed gelovig maar waarom altijd zo achterdochtig, zo'n hele pagina reclame kost niet niks denk ik en wie gaat woensdag 1 april niet kijken op die site? Ik moet helaas vroeg uit bed dus kan niet om 00.01 meteen kijken maar ga zeker voor ik naar werk ga even de laptop opstarten en kijken wat ze aanbieden.
Maar andere vraag is AM104 in het echt ooit gebouwd/ gereden?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154