Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 201

Gestart door Michael, 21 maart 2020, 21:17:00 PM

Koen

Geduld is een mooie deugd  ::). Ik ben ook wachtende.
Maar ik vrees dat het met veel dingen is. Zo ben ik wachtende op een pakket met houtlijm. 14 dagen geleden opgestuurd volgens de leverancier (aangetekend trouwens).
Misschien moeten we ons toch leren aanpassen aan het feit dat directe leveringen niet meer mogelijk zijn (trouwens met alle begrip en respect voor de transportfirma's die zich dag en nacht uit de naad werken om alles rond te krijgen).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 02 april 2020, 13:44:36 PM
Zo ben ik wachtende op een pakket met houtlijm.

Zoiets blijft nogal gauw 'ergens plakken' hé Koen...!  ;D

;)

Koen

Nooit te oud om te leren

vyncky

Citaat van: Herwig op 02 april 2020, 13:33:41 PM
aan Luc,

Hét juist uit de brievenbus gehaald .

Gelukzak!

Hier in Heide  nog steeds niets... :(
terwijl andere magazines wel op tijd komen. Maar die zijn niet zo interessant als deze  ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

stoomlokje


svvander

Nog steeds niets, wel mijn andere boek die 2de hands kocht (3 weken geleden).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Johnnytrein

Hier in Mortsel ook nog niets  :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

fredvervoort

zonet de postbode zien voorbijkomen, met de nadruk op voorbijkomen: nummer 201 is nog niet voor Schoten
Fred

erik de noorman

Hier ook niks wordt nochtans altijd bij de eerste bediend als de nieuwe MSM uit is.

Erik.

Geert

Wel van alles uit China via de post, maar geen MSM vandaag.  Maar ik kan nu wel verder doen aan mijn PCB projectjes  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Vreemde situatie toch. Het lijk allemaal heel erg lokaal.
Misschien zijn er postkantoren die menen dat tijdschriften niet belangrijk zijn (en dat is eigenlijk ook wel zo)?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

#101
Toch maar niet te vlug panikeren dacht ik, hier is een verwacht pakket al een week onderweg en de status blijft onveranderd.
Ofwel zit Bpost tot over zijn oren in het werk, ofwel laten ze alles minstens 72 uur liggen om een eventueel virus dat er kan opzitten te laten afsterven... :-\

;)

BC911

Hier al wel eergisteren toegekomen. De postbode vond het blijkbaar wel nodig om hem even dubbel te vouwen en zo half uit de bus te laten hangen als een krant  :-\. Maar goed, even gestreken en weer helemaal goed. Nu nog even een rustig momentje zoeken om te lezen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

ACFI

Citaat van: erik de noorman op 03 april 2020, 10:04:25 AM
Hier ook niks wordt nochtans altijd bij de eerste bediend als de nieuwe MSM uit is.

Erik.

Idem hier. In Noord-west Vlaams Brabant is MSM spoorloos.

ter compensatie wel 2,5 kilogram boeken van TSP van de postbode gekregen.

ACFI

stoomlokje

hier ook nog altijd niets  :'( :'(