Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 201

Gestart door Michael, 21 maart 2020, 21:17:00 PM

Brossel

Jazeker! De AM 104 is er ene uit de reeks AM54 en heeft tientallen jaren in het DONKERGROEN rondgereden.
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

doomslu

Het wordt dus een echt collectors-item!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: Brossel op 30 maart 2020, 19:16:14 PM
Jazeker! De AM 104 is er ene uit de reeks AM54 en heeft tientallen jaren in het DONKERGROEN rondgereden.

Dus als die niet in het groen wordt aangeboden is het een semi fantasie model, dan hoef ik die ook niet.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

En wie zegt dat het een stel van B-models of VBV is. In de advertentie staat hier niets over ....   ??? ???
Bovendien een speciale website AM104.be te bereiken vanaf 01/04 ...  ??? ???

Soit, een goed gedacht en een kurken ziel, en we drijven  ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


SuSke

Dat is dan weer goed voor de inrichting van clubhuizen  8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Thommy

Nog niets ontvangen. Normaal enkel post de dinsdag en donderdag nog. Ontgaat me nog steeds waarom, de postbode passeert toch dagelijks. Vorige week woensdag stond ze hier ook met papieren van de DIV. Dus ze passeren toch dagelijks
Greetz

Thommy

755philippe


Hier in Mortsel ook niets ontvangen.Normaal krijgen we volgens de nieuwe regeling van de post maandag en woensdag de brievenpost en de andere dagen is voorbehouden aan pakjes en prior. Gisteren was er brievenpost in de bus behalve msm. Wel eigenaardig want heb op al die jaren nog nooit een probleem mee gehad. Zal nog even wachten en dan bellen naar de redaktie dat ze me een exemplaar opsturen.
Mvg


755philippe

Dreha

Hier in Zoersel ook nog niet s ontvangen, wachten maar.

doomslu

Nog even geduld, blijkbaar.
Ik heb 'm wel ontvangen, onze hoofdredacteur nog niet.
Geef de mannen/vrouwen van de post nog wat tijd...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Hier vandaag zowel brieven post en pakje aangetroffen in de bus maar nog geen M S M  woon ook in Mortsel
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gardevil

Hier ook nog niets. Nog ff afwachten.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

svvander

Hier ook nog niets... maar ik wacht al veel langer op een boek dat ik de hands kocht. Ik denk dat ze bij de Post ook hun handen vol hebben.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

fredvervoort

Ook in Schoten lopen postbodes rond zonder MSM201.
Huis en tuin zijn al onderhouden, ik wacht dus echt op die nieuwe MSM

erwin9

Yep,

Ik zit ook al te wachten van vrijdag!  Hier ook nog niks ontvangen :-\    Misschien moeten ze de MSM een week laten liggen voor de quarantaine maatregel, alvorens hem in onze bus te droppen  ;D
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas