Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 201

Gestart door Michael, 21 maart 2020, 21:17:00 PM

Michael

Eind volgende week kunnen we MSM 201 verwachten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Denk je?

Met de Corona-crisis ben ik daar nog niet zo zeker van. Tenzij echt alles digitaal gemaakt wordt en de drukker ook nog steeds aan het werk is.

Wat mij betreft mag er gerust een nummer overgeslagen worden wanneer de gezondheid van de medewerkers niet gegarandeerd kan worden. Dat wordt dan heus wel goedgemaakt met een volgend nummer.

In de huidige omstandigheden loopt niets nog zoals gepland, verwacht dus niets maar wees verrast (en dankbaar) wanneer je iets krijgt!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Ik ben ook nog steeds aan het werk hoor , en dat is niet veilig thuis maar op de werkvloer met 25 andere mensen , de andere collega's , 20 man , zijn ziek!!  Weliswaar een beetje gespreid , maar echt op mijn gemak voel ik mij toch niet.

Of de drukkers in ons landje nog bezig zijn weet ik niet , maar ik krijg toch nog reclame in mijn brievenbus , dus sommigen zullen nog wel bezig zijn.

Metpetergaathetbeter

vaak is dat drukwerk al een tijdje gedrukt, reclame gekregen nadat alles lock-down was van 5 opendeurdagen van bouwmaterialen en/of tuinbenodigdheden.in het slechtste geval loopt ons abo enkele maanden langer :-\

Jappy

Ik zou graag een nummer zien verschijnen, zolang natuurlijk de gezondheid van de redactie en medewerkers niet op het zou worden gezet. Maar ik ben geen abonnee dus zou voor mij het probleem zijn dat ik er gewoon niet aan kan geraken, met alle winkels dicht....

En anders extra dik nummer over twee maanden. ;)
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Michael

Ik citeer wat op de site van modelspoormagazine staat: "onze volgende editie – MSM 201 (editie maart 2020) – wordt verwacht op 28/03/2020".
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Citaat van: ERVIN op 21 maart 2020, 23:41:29 PM
Ik ben ook nog steeds aan het werk hoor...

Ok, ik werk ook nog, een contactcenter, dus thuis, ver weg van mogelijke gevaren. Maar zoals je zegt, niet iedereen kan dat en als het niet veilig kan moet men sluiten. Dat is alvast wat de overheid zegt, of dat ook nageleefd wordt is een andere zaak.

Daarom wou ik toch maar even melden dat je niet te zeker mag zijn dat in deze tijden iets loopt zoals gepland.

Misschien kan iemand van MSM zelf even bevestigen of ontkennen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Wat ik met zekerheid kan zeggen: MSM 201 is vorige woensdag, stipt op tijd, op elektronische weg naar de drukker verstuurd.
Aangezien we eigenlijk allemaal en altijd van thuis uit aan MSM werken is er geen verschil met de normale gang van zaken.
Van de drukker uit heb ik geen nieuws, dus veronderstel ik dat het nummer dezer dagen gedrukt en verzonden wordt.
Distributie naar de dagbladhandelaars en andere winkels toe, daar kan ik nu niets over zeggen. Ook hierover heb ik geen enkel nieuws.
Op dit ogenblik heb ik, gelukkig, ook geen weet van iemand van de redactie die ziek zou zijn... Houden zo!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

G8

Citaat van: Jappy op 22 maart 2020, 09:27:59 AM
Maar ik ben geen abonnee dus zou voor mij het probleem zijn dat ik er gewoon niet aan kan geraken, met alle winkels dicht....

in een grote carrefour is deze ook te koop ;)

Herwig

#9
Tijdschriften kopen in een warenhuis ?      Nu ?
Die zijn dan betast, vastgenomen door meerdere personen.
Dan is de MSM per post toch iets veiliger.

doomslu

#10
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Chrisrail

#11
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: Herwig op 22 maart 2020, 18:18:37 PM
Tijdschriften kopen in een warenhuis ?      Nu ?
Die zijn dan mogelijk betast, vastgenomen door meerdere personen.

De MSM toch niet hé Herwig, wie kijkt daar nu naar...!  ::) ;D ;D

;)

Herwig

#13
Een inkijk- of bepotel-exemplaar,  is al helemaal geen goed idee ...
En als de MSM door de postbode m/v wordt thuisbezorgd, een kleine 100 uren laten liggen en afblijven, van de MSM wel te verstaan.

Jappy

Ja lap dus toch! Gelukkig maar, hoe zou een mens anders zijn verstand behouden... maar nu moet ik dus een krantenwinkel zoek in heist-op-den-Berg die MSM verkoopt...én open is! ::)
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn