Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

reclame

Gestart door Havoc, 21 maart 2020, 18:03:43 PM

Havoc

Hebben jullie dat ook dat je plots veel meer reclame in je mailbox krijgt sinds de coronacrisis begonnen is?

Vroeger kreeg ik van mijn bank om de 14 dagen een mailtje met meer commerciële info. Nu elke dag! Soms zelfs 2 per dag. En anderen zijn niet beter.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

59erke

Vooral veel mails met mededeling dat winkels, banken, webshops online open blijven tijdens deze periode. Sommige zwaaien zelfs met kortingen of gratis verzending. Wordt wel moeilijk om dan te kiezen of te kopen in eigen land of in het buitenland met korting
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Dirky

Bij mij ook veel Corona info uit 't buitenland en helaas daarmee gepaard gaande ook veel buitenlandse spam. Met de motorhome zijn we op meerdere plaatsen "ingeschreven" en blijkbaar worden die bronnen nu ook aangesproken voor de info van de overheden. En onderweg zal er dan wel iets gehacked zijn?

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 21 maart 2020, 18:03:43 PM
Hebben jullie dat ook dat je plots veel meer reclame in je mailbox krijgt sinds de coronacrisis begonnen is?

En tegelijkertijd een hele karrevracht meldingen van pakketjes die (zogezegd) naar mij onderweg zijn... ::)

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 21 maart 2020, 21:29:41 PM
En tegelijkertijd een hele karrevracht meldingen van pakketjes die (zogezegd) naar mij onderweg zijn... ::)
van Franse komaf kreeg ik ook een tijdje  ;)

Johnnytrein

En ook veel berichten dat er pakjes verzonden zullen worden na betalen van verzendkosten van 4,95 €. Zelf de melding dat mijn palet cola meer dan 10 kilo weegt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Inderdaad veel meer spam. Voorheen was dat( bijna niets.
En dit ondanks een zeer goed Anti virus programma. Het komt gelukkig allemaal direkt in de Telenet Spam filter, zodat ik kan nakijken of er soms toch iets bijstaat dat geen Spam is (en dat gebeurt een enkel keer.)
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

geen last van hier.Maar een goede antispamfilter en skynet antispam bij de bron gratis geaktiveerd

Johnnytrein

Ik krijg in mijn telenet spam foldergeregeld de melding dat er een pakket van + 10 kilo wacht op betaling van de verzendkosten zijnde 4,95 €.Aangezien ik telkens bij levering bestelkosten betaal reageer ik hier niet op. En een pakket van meer dan 10 kilo ook nooit besteld.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Olivier77

Een goede avond,
Hier met skynet niets van deze ontvangen.
Als het goed is moet je dat wel eens zeggen hé.
Over publiciteit over reizen en hotels als mijn vrouw van alles weer aan het plannen is das weer iets anders.
Komt links en rechts overal te voorschijn.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper