Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Pakjes verzenden? Probleempje

Gestart door Peter, 18 maart 2020, 18:36:44 PM

Peter

Nog even een verduidelijking:
DPD is sinds enkele weken niet meer hier in Hoboken
PostNL is bij een drogist
UPS is computer handelaar
enz.
Dus allen gesloten

Mijn echtgenote heeft op vraag van die Nederlandse klant het reeds gestorte bedrag terug betaal en de koop geanulleerd.
Om het eenvoudig te houden: geen verkoop en geen verzending tot we heel dat Corona gevaar achter de rug hebben.

Het belangrijkste van allemaal:
Laat ons hopen dat we allen gezond mogen blijven.
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Interessant document: https://www.fip.org/files/content/priority-areas/coronavirus/Coronavirus-guidance-update-ENGLISH.pdf

Annex 4 staat hoelang het virus overleeft op materialen en hoe die materialen te ontsmetten. Staan ook veel andere interessante dingen in, zoals hoe handgel maken, welke ontsmetingsmiddelen werken, etc.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SirGresley

Peter, heb je al eens de afhaalpunten van PostNL of DPD opgezocht?
Bij mij in 10km omstreek, Bilzen, heb ik er al meer dan 10 punten.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Rangeerduivel

Ik heb al tig aantal pakjes verstuurd en ook ontvangen via Bpost en nog nooit, maar dan ook nooit problemen mee gehad.
En de post is open, ik heb er zonet nog een pakket naartoe gebracht!
De beschermingsmaatregelen vallen daar wel op, de bedienden zitten achter plexi, handschoenen en mondmasker aan, en nadat ze het ticket door het plexi gescand hebben mag je het pakket in de container achter je leggen...
(Ik maak mijn ticket thuis zelf aan en betaal dat met PayPal)

;)

stoomlokje

Citaat van: Havoc op 21 maart 2020, 10:02:25 AM
Interessant document: https://www.fip.org/files/content/priority-areas/coronavirus/Coronavirus-guidance-update-ENGLISH.pdf

Annex 4 staat hoelang het virus overleeft op materialen en hoe die materialen te ontsmetten. Staan ook veel andere interessante dingen in, zoals hoe handgel maken, welke ontsmetingsmiddelen werken, etc.

Koen

@Saskia,

Het is inderdaad een zeer interessant document.
Ik heb dit doorgestuurd naar het FOD. Als dit document juist is, verspreiden zij mogelijk foutieve informatie via hun website.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

Citaat van: Koen op 23 maart 2020, 14:03:41 PMHet is inderdaad een zeer interessant document.
Ik heb dit doorgestuurd naar het FOD. Als dit document juist is, verspreiden zij mogelijk foutieve informatie via hun website.

Die info verandert van dag tot dag naar mate de kennis groter wordt. Neem dat niet als een absoluut gegeven!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Koen

Inderdaad Johan.
Ik sprokkel ook op andere plaatsen info aangezien ik de preventie-adviseur van ons bedrijf ben.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

stoomlokje

Citaat van: stoomlokje op 23 maart 2020, 12:28:13 PM
Citaat van: Havoc op 21 maart 2020, 10:02:25 AM
Interessant document: https://www.fip.org/files/content/priority-areas/coronavirus/Coronavirus-guidance-update-ENGLISH.pdf

Annex 4 staat hoelang het virus overleeft op materialen en hoe die materialen te ontsmetten. Staan ook veel andere interessante dingen in, zoals hoe handgel maken, welke ontsmetingsmiddelen werken, etc.

Het probleem hier is dat alles in't Engels is >:( , en dat ik er bijna geen jota van begrijp, :'( >:( als het nu nog in het Nederlands was geweest. :(

Johnnytrein

Kan google translate u niet helpen ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about