Corona

Gestart door ronny-vdv, 12 maart 2020, 18:15:23 PM

bellejt

afspraken doe ik nu ook en dan kan je dat ambetante mondmasker meestal weglaten.Keuring afgelopen binnen de 10 min.Heerlijk

Havoc

Ik deed dat vroeger ook bij de autokeuring in Zellik, maar na enkele keren dat het vreselijk misliep en ik nog langer weg was dan zonder doe ik dat niet meer. De eerste keer heb ik daar 45 minuten staan draaien voor ze begonnen, de andere keer bijna een half uur. Mij niet meer gezien. De laatste 2 keer in Mechelen was ik daar op nog geen 15 minuten binnen en buiten zonder afspraak.

Ander probleem is dat als je bvb afgekeurd bent voor de lichten (gelijk altijd) dat je dan opnieuw een afspraak moet maken. Moet je al geluk hebben dat je nog voor de 2 weken om zijn een afspraak kan boeken. Want in Zellik kan je alleen op afspraak en je moet naar het station gaan dat je afgekeurd heeft. Als je ergens gaat waar je geen afspraak moet nemen kan je dezelfde dag nog terug.

Vandaag naar de kringloopwinkel spullen gaan afgeven en dat kon zonder afspraak. Was goed geregeld. Er staat een karretje klaar waar je je spullen op kan achterlaten. Ze komen je dus wel niet helpen om het uit de auto te halen. Maar ja, zo'n ramp was dat nu niet voor die lading kleine rommel.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PeterVG

Operatie sessie in Covid tijden:

https://youtu.be/XvJH3eVY0H8

Ja ok, dit is Silicon Valley