Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Corona

Gestart door ronny-vdv, 12 maart 2020, 18:15:23 PM

Peter

Van de morgen onze oude grasmaaier en nog een paar kleinigheden naar het containerpark willen doen, maar helaas ik mocht niet binnen. Je moet eerst via je pc een afspraak maken  waarna je een nummer krijgt dat je moet tonen als je je komt aanmelden.
De enige moment die nog vrij was is......morgen om 12.00 uur. Dus zelfs voor die maaier en een doos met wat rommel moet je eerst een afspraak maken.
Stom eigenlijk. Kan aannemen als je een hoop komt lossen maar voor zo'n kleinigheid.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Dat geldt voor alles en iedereen Peter, anders staat iedereen daar met "een kleinigheid" en kan iedereen weer staan zagen dat niemand een neus- en mondbescherming draagt, of veel te sicht bij elkaar staat of dat ze weer een uur in de file hebben staan wachten ....
Het was gecommuniceerd via de media, dus gewoon op te volgen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

In NL hoef je voor het containerpark (wij noemen dat milieustraat) geen afspraak te maken. Maar het aantal auto's dat tegelijk binnen mag is beperkt. Op de weg staat dus een lange rij te wachten en elke keer als een auto het park verlaat mag de volgende naar binnen.

Peter

Hallo Frans,
Toen ik daar was, was er niemand in het containerpark en stond ook niemand aan te schuiven.
PS: ik droeg een mondmasker (van Club Brugge)

Het nadeel van Corona is ook toen ik begin vorige week een afspraak wou maken voor een MRI scan voor mijn echtgenote (was helaas ziek geworden aan zee), heb ik bijna alle ziekenhuizen moeten bellen om een afspraak te maken. meesten waren volzet beginnende eind Juli tot half september. Met veel geluk heb ik toch nog een afspraak kunnen maken voor half juli.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Peter op 30 juni 2020, 15:27:07 PM
Toen ik daar was, was er niemand in het containerpark en stond ook niemand aan te schuiven.

Toen ik verleden week in den Aldi binnen wou waren er in onze gemeente nog een paar duizend mensen die daar niet waren, en toch moest ik wachten tot ik een kar kreeg om binnen te mogen! ::)

;)

raf

rudy is toch normaal het aantal karren is juist het aantal personen die de winkel binnen mogen
hé de boete voor een winkelier is wel efkes 4000 euro hé en de rest van de maand dicht
een collega van de legerstock alhier heeft het over 14 dagen aan zijn broek gehad
teveel volk binnen pr m² en prijs

in een shop waar ik kom mogen 15 mensen binnen - de 5 man die daar werkt dus 10 man dus 10 korfjes ;ben je met 2 twee korfjes nemen
zever en larrie ja maar 4000 euro daar kan je wel wat leuks mee doen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel


Belgaboy

Citaat van: Peter op 30 juni 2020, 15:27:07 PMPS: ik droeg een mondmasker (van Club Brugge)

Zou dat misschien de reden kunnen zijn?  ;D ;D ;D
ESU ECoS 2.1, iTrain.

Chrisrail

#128
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

Peter

Voor zij die het niet weten: De mondmaskers van Club Brugge werden verkocht voor het goede doel (medisch personeel)
Ik dacht ondertussen meer dan 70000 stuks. nadien zijn ook andere ploegen, steden, bedrijven enz. er mee begonnen
PS; die van Brugge zijn wasbare mondmaskers en niet zoals in veel gevallen, wegwerp maskers.
En nee, ik ben geen voetbal fan
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Hier moeten we ook een afspraak maken voor het containerpark. Eerlijk gezegd, zalig om zo te moeten gaan. Je gaat op het uur dat je gekozen hebt, geen file, plaats genoeg zonder dat je je moet zorgen maken over idioten die gelijk zot rondscheuren met alle deuren en koffer open, personeel niet super onder stress en vriendelijk.... Ze zijn van plan om het systeem zo te houden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

D_Loc

Citaat van: Klaas Zondervan op 30 juni 2020, 15:26:55 PM
In NL hoef je voor het containerpark (wij noemen dat milieustraat) geen afspraak te maken. Maar het aantal auto's dat tegelijk binnen mag is beperkt. Op de weg staat dus een lange rij te wachten en elke keer als een auto het park verlaat mag de volgende naar binnen.
Niet waar voor heel NL, bij ons in Zoetermeer moet je tegenwoordig ook een afspraak maken:
https://www.zoetermeer.nl/inwoners/producten-a-z_45918/product/zelfbrengdepot_1193.html
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

svvander

Een mondmasker van Club Brugge... erger kan het niet worden!  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 30 juni 2020, 21:12:17 PM
Hier moeten we ook een afspraak maken voor het containerpark. Eerlijk gezegd, zalig om zo te moeten gaan. Je gaat op het uur dat je gekozen hebt, geen file, plaats genoeg zonder dat je je moet zorgen maken over idioten die gelijk zot rondscheuren met alle deuren en koffer open, personeel niet super onder stress en vriendelijk.... Ze zijn van plan om het systeem zo te houden.

hetzelfde doe ik reeds jaren (maar dan vrijwillig) bij de autokeuring, en ik heb de stilzwijgende indruk dat ze je beter, (lees zachter ;D) behandelen, omdat ook zijzelf ook niet zo gestresst/overbelast zijn... :-\

;)