Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Aanpak Corona...

Gestart door Val-Rikard, 12 maart 2020, 16:17:39 PM

Val-Rikard


Geert

Bedankt voor de link, maar ik zit niet op facebook...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Klaas Zondervan

Ik zit ook niet op facebook maar kan dat filmpje desondanks zien.

Koen

Net vernomen dat de academie de deuren sluit. Alle repetities en extra repetities worden gecanceld.
Ik vrees dat dit nog maar het begin zal zijn.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

Deze vond ik niet slecht: https://www.youtube.com/watch?v=K8DXowfeAos

Sommige mensen hebben toch tijd teveel....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

stoomlokje

De ruilbeurs in Shoppingcenter Woluwe zal zondag waarschijnlijk ook niet doorgaan ?

G8

Citaat van: stoomlokje op 14 maart 2020, 01:51:15 AM
De ruilbeurs in Shoppingcenter Woluwe zal zondag waarschijnlijk ook niet doorgaan ?

nog niets van vernomen, maar hier dezelfde vraag...

Havoc

Kan je nu echt niet eens een beurs overslaan? Dit is geen spelletje, dit zal voor sommigen letterlijk op leven en dood zijn. En dan kan je aan niets anders denken dan dat er een treintjes beurs eens niet kan doorgaan?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: stoomlokje op 14 maart 2020, 01:51:15 AM
De ruilbeurs in Shoppingcenter Woluwe zal zondag waarschijnlijk ook niet doorgaan ?

Toch zo moeilijk niet...ALLES is afgelast tot en met 3 april! ::)

;)

steamdriven

Citaat van: Havoc op 14 maart 2020, 08:07:13 AM
Kan je nu echt niet eens een beurs overslaan? Dit is geen spelletje, dit zal voor sommigen letterlijk op leven en dood zijn. En dan kan je aan niets anders denken dan dat er een treintjes beurs eens niet kan doorgaan?

Dat vind ik er ook van, Johan.
Ik hoop dat iedereen de opgelegde regels rigoureus zal toepassen (en niet zoals bv. die onverantwoorde clowns gisteravond op hun Corona-parties). Dit heeft niets te maken met politieke visies of ideologieën maar voor sommigen onder ons kan dit alles zeer ingrijpende gevolgen hebben. Treintjes staan dan nog zeer laag op het prioriteitenlijstje.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

G8

Citaat van: Havoc op 14 maart 2020, 08:07:13 AM
Kan je nu echt niet eens een beurs overslaan? Dit is geen spelletje, dit zal voor sommigen letterlijk op leven en dood zijn. En dan kan je aan niets anders denken dan dat er een treintjes beurs eens niet kan doorgaan?

ik heb toch niet getypt dat ik dit niet kon missen of overslaan?

ik merk enkel op dat er nergens iets van vermeld was...


@ steamdriven: gelijk heb je over die laatste moment party's, maar met 200 in de colruyt of aldi te gaan staan is minstens even onverantwoord, het gezond verstand is ver  zoek...

Metpetergaathetbeter

de mens is de enigste diersoort waarvan eigen belang primeert over het (groeps)belang van de soort :(

ACFI

Citaat van: G8 op 14 maart 2020, 05:06:42 AM
Citaat van: stoomlokje op 14 maart 2020, 01:51:15 AM
De ruilbeurs in Shoppingcenter Woluwe zal zondag waarschijnlijk ook niet doorgaan ?

nog niets van vernomen, maar hier dezelfde vraag...
Op TMM heeft iemand Bernard (RD25) een berichtje van Olaerts gepost dat Woluwe inderdaad afgelast is.

ACFI

stoomlokje

Citaat van: G8 op 14 maart 2020, 10:35:30 AM
Citaat van: Havoc op 14 maart 2020, 08:07:13 AM
Kan je nu echt niet eens een beurs overslaan? Dit is geen spelletje, dit zal voor sommigen letterlijk op leven en dood zijn. En dan kan je aan niets anders denken dan dat er een treintjes beurs eens niet kan doorgaan?

ik heb toch niet getypt dat ik dit niet kon missen of overslaan?

ik merk enkel op dat er nergens iets van vermeld was...

Idem >:(

@ steamdriven: gelijk heb je over die laatste moment party's, maar met 200 in de colruyt of aldi te gaan staan is minstens even onverantwoord, het gezond verstand is ver  zoek...

Floris

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 maart 2020, 10:52:39 AM
de mens is de enigste diersoort waarvan eigen belang primeert over het (groeps)belang van de soort :(
nouuuuuuuu....

maar de mens is wel de enige diersoort die verstand tegenover instincten kan zetten, al lukt dat niet altijd zegmaar.