Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Opening toeristisch seizoen Zilvermeer Mol.

Gestart door eddy, 09 maart 2020, 17:20:41 PM

eddy

Op zaterdag 4 april en zondag 5 april is de start van het nieuwe toeristisch seizoen op het domein Zilvermeer Mol. Ook wij MSC De Kempen dragen ons steentje bij met een kleine opendeurdag. Wat is er te zien. Scherpenheuvel,Westerlo,de strijkplank en de koffer,onze vaste baan ACDC,en ons nieuw project Voneche in aanbouw. Onze lokalen zijn open vanaf 10U tot 17U. De inkom is gratis,ook voor het domein. Ingang langs de hoofdingang,Zilvermeerlaan en dan de bewegwijzering volgen naar ons lokaal. Een ideale uitstap voor gans het gezin, speeltuin,voor de zwemvijver zal het nog wat koud zijn.
Tot dan,groeten Eddy.

eddy


PeterVG

Speciaal heel mijn kelder opgeruimd. Maar goed een latere keer beter voor een gekoppelde opendeur ;)

raf

daar wij met de duikboten ook op het zilvermeer varen krijgen wij van Toon ook de berichtgeving

tot nader order zijn onze dagen tot 5 april gesperd
maar de laatste mail van Toon was dat we ons moesten voorbereiden dat de datum nog zou verschoven worden

ja jongens dat gaat voor de model wereld een hele impact geven want voor ons is ook de vijver in genk verboden terrein tot eind april
en zoals ik het zie gaat het zeker nog langer duren

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Ja Raf, 't is nu niet anders. Zoals bij iedereen die lid is van een club voor welke hobby ook.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

nee het is geen probleem hoor onze mensen begrijpen de toestand maar alleen we hadden dit jaar extra dagen gepland om gehoor te geven aan de leden dat ze meer activiteiten wilde en ja dat valt dus nu in het water hé


voor de rest houden we het veilig en FB ,whatsapp en skype zijn nu onze beste vrienden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

just4fun


raf

heu nee niet echt vallen nee ;we zetten liever de boten op het water daar gaan ze niet zo snel van kapot namelijk .
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.