Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

LokPilot 4 vervangen door LokPilot 5

Gestart door janieburton, 25 februari 2020, 14:57:47 PM

janieburton

Had eind december een bestelling geplaatst voor een aantal LokPilot 4 decoders bij een winkel in België.

Eind januari informeerde ik bij de winkel of deze al binnen waren en kreeg ik te horen dat de LP 4  vervangen is door LP 5 maar dat deze nog niet binnen waren bij de invoerder en men ging mij bellen.

Ondertussen zijn we bijna eind februari en zijn de decoders blijkbaar nog steeds niet binnen bij de invoerder.

Ligt het probleem bij ESU of de invoerder in België?
 

Peter

In Duitsland is hij blijkbaar ook nog niet in de handel.
Bij de meeste staat er "Te reserveren"
Met vriendelijke groeten
Peter

eric

Ik weet niet wie jullie winkelier is, maar de lopi 5 is volop leverbaar en te koop (en niet enkel online maar ook in de stenen winkels) 😉

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Rangeerduivel

Citaat van: eric op 01 maart 2020, 14:59:47 PM
Ik weet niet wie jullie winkelier is, maar de lopi 5 is volop leverbaar en te koop (en niet enkel online maar ook in de stenen winkels) 😉
Bij de betere winkel zijn ze al voorhanden, er is een Lopi 5 naaar mij onderweg;
Kopie uit bestelbon;

"ESU 59626
LokPilot 5 DCC, 6-pins NEM651,    31,86 €
Subtotaal:   31,86 €
Korting:   - 2,00 €
Waarde van de aankopen   29,86 €"

Dus 't is weer allemaal praat die uit den duim gezogen is....! ::)

;)

ronny-vdv

Uit mijn duim gezogen: ::)
Dit is mijn bestelling :
Aantal: 6        Prijs: 27,95 EUR       59629 ESU LokPilot 5 DCC 21MTC NEM660
Verzendingskosten: 8,50 EUR
____________________________
Totaalprijs: 176,20 EUR

Per stuk zou het inderdaad heel duur zijn.

Ik vind alleen de verzendkosten, heel jammer.

Er zullen wel winkeliers meelezen, maar als ik naar hun prijzen vraag, kom ik nooit onder de 30,00 euro uit.  ???
Mvg,

ronny-vdv

Rangeerduivel

Citaat van: ronny-vdv op 03 maart 2020, 21:57:39 PM
Uit mijn duim gezogen: ::)
Dit is mijn bestelling :
Aantal: 6        Prijs: 27,95 EUR       59629 ESU LokPilot 5 DCC 21MTC NEM660
Verzendingskosten: 8,50 EUR
____________________________
Totaalprijs: 176,20 EUR

Per stuk zou het inderdaad heel duur zijn.

Ik vind alleen de verzendkosten, heel jammer.

Er zullen wel winkeliers meelezen, maar als ik naar hun prijzen vraag, kom ik nooit onder de 30,00 euro uit.  ???

Ronny,
Als ik zeg uit den duim gezogen bedoel ik dat er sommigen beweren dat ze nog niet in de handel/verkrijgbaar zijn...
Ze zijn vlot verkrijgbaar, men moet ze enkel kopen waar ze voorradig zijn...
Wat jij vindt over de prijs daar spreek ik mij niet over uit.
Ik moest 1 decoder hebben en de verzending van uit Duitsland bedraagt 7,90€, dat is veel maar ik betaal dat zonder er over te mekkeren.
Onze hobby is alles behalve goedkoop, dat weten wij voor wij er aan beginnen,dus wat maken die paar €-tjes meer dan nog uit...


;)

Klaas Zondervan

Je kunt ook moeilijk verwachten dat ze het voor niks naar je toe komen brengen.

ronny-vdv

Ik klaag niet over de verzending en bovendien zou ik nog liever bij een Belgische handelaar willen kopen, maar helaas zijn de prijzen in het buitenland veel goedkoper.
Ik weet niet of er hier handelaars zijn die een Lokpilot V5.0 aan 28,00 á 29,00 euro verkopen ?
Mvg,

ronny-vdv

Klaas Zondervan

Modeltreinexpress in Vlaardingen heeft een prijs van 27,50. Ik weet alleen niet wat ze rekenen voor verzending naar België.
https://www.modeltreinexpress.nl/webshop/article.xhtml?articleid=1088861

Rangeerduivel

Citaat van: Klaas Zondervan op 03 maart 2020, 22:16:39 PM
Je kunt ook moeilijk verwachten dat ze het voor niks naar je toe komen brengen.

Zo zijn er hier op't forum wel Klaas, en als het hen niet past mag je ' 's anderendaags voor dezelfde prijs aan hun deur terug komen halen... ;D ;D

;)

bellejt

Klaas : 

Belgie & Duitsland
0-20 kg: € 12,95

Klaas Zondervan

Dat is ongeveer het dubbele van verzending binnen Nederland. Hakt er wel in als je er maar weinig nodig.