Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 200

Gestart door Michael, 21 februari 2020, 11:37:53 AM

Metpetergaathetbeter

laat ons zeggen dat ook ik bovenaan dezelfde banen bedacht maar niet helemaal in dezelfde volgorde

Metpetergaathetbeter

gauw eens de MSM doorbladert en buiten de nieuwigheden zijn helaas maar weinig zaken die mij boeiden, maar er zijn er ongetwijfeld anderen die een andere mening hebben :)

Michael

MSM 200 vandaag ook in Swifterbant bezorgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vyncky

Vanmorgen eens snel door het nieuwe nummer gebladerd!

Mijn dag begon goed toen ik zag dat Station Heide een tweede plaats heb gehaald! Dit had ik niet verwacht.  8)
Ben wel benieuwd hoeveel stemmen ik had  ;)

Ik begrijp het standpunt van sommige hier, maar dat heb je met wedstrijden...
Ik lig er niet van wakker,  uiteindelijk bouw je een modelspoorweg voor jezelf. De complimenten of reacties die je krijgt op een beurs of na een artikel in MSM  doen mij nog meer deugd!

Ik heb deze editie ook moeite gehad om een keuze te maken met de modelbanen. Er was te veel moois.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

renstimpie

Wij waren met MSC HET SPOOR ook verrast..  we hadden het totaal niet verwacht - het is tenslotte geen Belgische baan - maar zijn toch enorm trots.   en wat Yannick zegt, daar kunnen wij volledig inkomen...  de comments en verwonderde gezichten op een beurs..  het plezier van het bouwen en nagenieten van het resultaat..  daar doe je het toch voor?   niet?

D_Loc

Vandaag ook in Zoetermeer gearriveerd.

Voor wie het interesseert als extraatje bij het artikel over Chosette, ik had op de Modelspoordagen in Rijswijk de baan gefilmd.

Hierbij de link: https://youtu.be/uAnhtnMjOt8
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Jurgen

Gisteren in de brievenbus.

Helaas plastic stuk doordat hij in de brievenbus gepropt werd, letterlijk dan. Ik ben 5 minuten bezig geweest om mijn post eruit te trekken.

En ja, trekken heb ik moeten doen! Alles zat half uit de brievenbus, de klep vierkant open. En natuurlijk, het regende pijpenstelen.

Door het kapotte plastic, het feit dat hij aan de buitenkant van het pakket zat en echt vast zat heb ik de achterkant dus ook stuk getrokken aan de rug. Het papier was nat en dan trekt dat als een papje uit elkaar hé. De regiokrantjes moesten er volledig aan geloven, de reclame was nog een beetje leesbaar.

Maar mijn nummer 200 is dus nat geweest, heeft een gekreukte rug en daar waar hij gekneld zat is de cover om zeep.

Dank je wel postbode en reclameman! Ik weet niet wie eerst was, maar professioneel was het alles behalve! Ieder normaal mens weet dat als het pijpenstelen regent je geen papier open en bloot uit een brievenbus moet laten steken.

Afin, mijn frustratie is eraf. Mailtje naar de redactie nu.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 03 maart 2020, 21:54:00 PM
Gisteren in de brievenbus.

Helaas plastic stuk doordat hij in de brievenbus gepropt werd, letterlijk dan. Ik ben 5 minuten bezig geweest om mijn post eruit te trekken.

En ja, trekken heb ik moeten doen! Alles zat half uit de brievenbus, de klep vierkant open. En natuurlijk, het regende pijpenstelen.

Door het kapotte plastic, het feit dat hij aan de buitenkant van het pakket zat en echt vast zat heb ik de achterkant dus ook stuk getrokken aan de rug. Het papier was nat en dan trekt dat als een papje uit elkaar hé. De regiokrantjes moesten er volledig aan geloven, de reclame was nog een beetje leesbaar.

Maar mijn nummer 200 is dus nat geweest, heeft een gekreukte rug en daar waar hij gekneld zat is de cover om zeep.

Dank je wel postbode en reclameman! Ik weet niet wie eerst was, maar professioneel was het alles behalve! Ieder normaal mens weet dat als het pijpenstelen regent je geen papier open en bloot uit een brievenbus moet laten steken.

Afin, mijn frustratie is eraf. Mailtje naar de redactie nu.


En zo snel kan het gaan, een nieuw exemplaar is onderweg.

Hopelijk draagt de postbode er zorg voor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.