Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Hamburg

Gestart door beertje, 20 februari 2020, 16:41:33 PM

beertje

Morgenvroeg een weekendje naar Hamburg met vrouwtje.
En eens een bezoekje brengen naar,

Miniatur Wunderland.

Koen

@Willy,

Daar ga je van kunnen genieten  :). Ik ben al tweemaal daar geweest en nog zie je telkens nieuwe dingen die je de vorige keer niet gezien had.
Ik raad je ook aan om een rondleiding achter de schermen te volgen. Echt subliem!
Geniet er van en veel plezier.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

beertje

De ticects hebben we al koen,
een combi met haven rondvaart,kunnen daarna gewoon binnen zonder aanschuiven.
trouwens de zaterdag tot 1 uur open.

Olivier77

Beste Willy,
De lader voor fotoapparaat niet vergeten, zou nodig kunnen zijn.
Reken er ook op dat je gemakkelijk daar een dag kunt binnen blijven.
Veel kijkplezier.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

WVA

Staat nog op mijn "to do" lijstje.... maar lees dat er lange wachttijden zijn....

Koen

Citaat van: Olivier77 op 20 februari 2020, 21:14:13 PM
Beste Willy,
De lader voor fotoapparaat niet vergeten, zou nodig kunnen zijn.
Reken er ook op dat je gemakkelijk daar een dag kunt binnen blijven.
Veel kijkplezier.
Mvg
Olivier 77

Inderdaad. En je maakt zoveel foto's ...  :)

Citaat van: WVA op 21 februari 2020, 08:01:49 AM
Staat nog op mijn "to do" lijstje.... maar lees dat er lange wachttijden zijn....

Als je de tickets op voorhand bestelt, kan je zo binnen en zijn er geen wachttijden. Het is wel zo dat bepaalde periodes het drukker zijn. De eerste keer hebben wij een maand op voorhand de tickets besteld. De tweede keer slechts twee dagen voordien (we waren toen bij de vriendin van de zoon op bezoek). Als je de vroege uren neemt, geraak je bijna altijd binnen (ik spreek dan van aanmelden om 6u30 of 7u00u).
Het is een echte aanrader.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

Ik ben er ook geweest en het is inderdaad een aanrader.
We hadden toen geluk dat het een rustige dag was zonder aanschuiven. 

Het is ongelooflijk hoeveel bezoekers MIWULA reeds heeft gehad sinds de opening.

Trouwens Hamburg op zich is ook een leuke stad om er rond te lopen.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Citaat van: evan op 21 februari 2020, 09:56:43 AM
Ik ben er ook geweest en het is inderdaad een aanrader.
We hadden toen geluk dat het een rustige dag was zonder aanschuiven. 

Het is ongelooflijk hoeveel bezoekers MIWULA reeds heeft gehad sinds de opening.

Trouwens Hamburg op zich is ook een leuke stad om er rond te lopen.

Zeker als de vriendin van Bart je een rondleiding geeft  ;). Wij zijn daar op plaatsen geweest waar de toeristen zelden komen. Hamburg heeft zelfs een strand (tegenover de haven). Fantastisch om te wandelen. Je waant je ergens op een wandelpad in een Engels dorp  met langs de linkse zijde het strand en aan de rechtse kant knappe huizen, veelal in Engelse stijl!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Brunel

Als je een paar dagen in Hamburg bent, kan je ook in de avond naar MiWuLa gaan. Wij konden in ieder geval ter plekke onmiddellijk een kaartje kopen en zonder veel drukte rondkijken. Een paar uurtjes vind ik persoonlijk ook wel genoeg.
Verder is Hamburg erg leuk ja.