Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Reeks 19 LS Models

Gestart door belgianrailways, 20 februari 2020, 16:21:26 PM

belgianrailways

 

Thommy

2030 hé. Zoals we van LSM bekend zijn
Greetz

Thommy

ERVIN

Bedankt om dit even te melden Dominique , die gaan we beide nog eens kopen dan.
Wanneer maakt niet veel uit , maar ik vermoed ergens rond Mei , want dan kwamen de overige 18² locs ook uit.

mardig23

Nie te schatten, vandaag bij Henri geweest, en we waren hier nog over aan het praten.

Hij dacht dat er nog wel wat 18²-e zouden volgens, en ik opperde dat ze misschien ook eens een 19 zouden kunnen maken...

En voila! ;D

We zullen er maar al enen bestellen zekers... ::)
Mvg Karl

Davy

Onlangs zei ik nog "ze zouden beter eens een 19 uitbrengen... " eindelijk een fabrikant dat luistert 🙂

ward

Goed nieuws.. hopelijk begin van een hele resem nieuwe producten dat ze gaan brengen.
Ja LSM is niet de goedkoopste en Ja hun uitlevering is niet altijd op de gezegde / aangekondigde data.
Maar ze hebben ons wel al verwend met prachtige modellen.
* hopend op meer in de toekomst *

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

argilla

scheun machine....idd wel een duurdere prijs maar wel afgewerkt . Nu de bovenleiding  klaar is op de lijn A-CS  Neerpelt kan hij daar" ook" ingezet worden. In Diest zie ik ze regelmatig voorbij " vlammen" .  ;) 
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Dvroonen

Wat mij wel geweldig stoort aan dit model is dat de trap naar de stuurpost vastzit aan de bogie en in het echt aan de kast
 

SuSke

tja Danny, een kleine concessie omdat je anders de keuze hebt tussen:
-  ontsporende treinen in elke bocht en wisselstraat
-  bogen met een straal van minimaal 1m op je baan

De keuze is aan jou  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#9
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Ze zullen het nooit leren, het is "REEKS 19"! ::)
Type's zijn stoomloc's... ??? ???

;)

Dvroonen

Ze hadden het moeten maken dat je de de trap kon afnemen als je een baan met korte bochten hebt .
Ik ben treinbestuurder bij de NMBS en rij zeer veel met 18/19 maar die trap weerhoud mij ervan om er 1 te kopen
 

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 09 april 2020, 14:18:36 PM
Ze zullen het nooit leren, het is "REEKS 19"! ::)
Type's zijn stoomloc's... ??? ???

;)
Ik heb het aangepast.  ;)

... en ... types zijn stoomlocs is ook niet geheel waar hé Rudy.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 09 april 2020, 14:25:13 PM
Ik heb het aangepast.  ;)
... en ... types zijn stoomlocs is ook niet geheel waar hé Rudy.  8)

Dat klopt Luc,
Maar een volledige definitie zou ons te ver leiden, je kent het gezegde "wat baten borst kaars en bil bril...."
en dat aanpassen is een grote stap in de goeie richting... ;D

;)

mardig23

Citaat van: Dvroonen op 09 april 2020, 14:21:21 PM
Ze hadden het moeten maken dat je de de trap kon afnemen als je een baan met korte bochten hebt .
Ik ben treinbestuurder bij de NMBS en rij zeer veel met 18/19 maar die trap weerhoud mij ervan om er 1 te kopen

Dat snap ik niet Danny.

Het is een prachtig model, met schitterende rijeigenschappen, en dat die trap niet aan de kast vastzit is in model de normaalste zaak van de wereld, toch?
Als je daarvoor een model niet koopt, dan vraag ik me af welke modellen je wel hebt rondrijden, want veel beter dan dit wordt het niet vrees ik...

Je koopt uiteraard wat je wilt, en als je dat rede genoeg vindt is dat uw goed recht, maar ik snap het niet :o
Mvg Karl