Rail 2020 in de Expo Houten

Gestart door anne w, 13 februari 2020, 13:27:38 PM

Koen

Misschien kan dit de pijn toch enigszins verzachten ;)?

https://www.youtube.com/watch?v=FwiU6afrEdw

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#31
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Nooit te oud om te leren

celtjan

Vorig jaar genoten als 'gast'deelnemer aan de combi Modulebaan.NL & MSM Forumbaan.
(OVMV Clubbaan bakken Okegem & Miel a Zee).

Dit jaar als tourist. En mss. zit er voor volgend jaar wel iets in de pijplijn? (afwachten dus)

Wat is duur? - Wat is goedkoop?
Ik heb alvast een goed lopende naar 2-rail omgezette 4-delige Marklin M2 TD set kunnen kopen voor €100. (gaat m'n 3R set nu van de hand) En voor een leuk prijsje had ik ook op dezefde stand de Roco NMBS 6218 met Digikeys omgezette frontverlichting in handen.
(Had eigenlijk iets anders voor m'n budget in gedachten. Voor het stuurstandrijtuig alleen al durven ze al es €75 te vragen).
Dat er in de lage landen maar weinig 00 meuk te vinden is, neem ik maar voor lief.

Tijdens het voorjaar en het najaar is er telkens een "overkill" aan beurzen en tentoonstellingen/opendeurdagen. Het is dan ook niet meer dan normaal dat je bepaalde bijdragen meermaals voor jouw netvliezen ziet komen, waardoor je gevaarlijk in (ver/ge)wenning gaat komen.
Niet iedereen bouwt elke 2 jaar een nieuwe bijdrage. 'Koken kost geld' om 'nieuwe' banen op te zoeken en over te brengen.
(En toch komen telkens al es weer 'nieuwe?' details naar voor.)
En ja, toch laat ik me er ook aan vangen: de toegangsprijs lag op zichzelf wel wat  aan de hooge kant.

Volgens mij was er wel een goed evenwicht tussen nieuw en oud, verschillende schalen en afwerkingen van bijdrages.
Veele goeie "social contact's" gehad.
M.A.W.:
Houten - Utrecht & Rijswijk zijn plekjes van boven de Moerdijk die ik wel graag in m'n drukke agenda een plaatsje geef.

Gr,
Jan(tje)

OlivierV

Hier nog een overzichtje van onze uitstap als club in enkele momentopnames.





















Ciao
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan