Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Cubana

Gestart door Valentijn, 12 februari 2020, 14:25:41 PM

Pierre

Toffe vorderingen weer. ;)
Groet Pierre.


DFS

Toffe sfeer ook, instant vakantie gevoel

sdz1976

Dank u zeer jonges.

Nog een foto van de huisjes en een laatste nieuwe huis.



IMG_4524 by Samuel De Zutter, on Flickr



IMG_4526 by Samuel De Zutter, on Flickr



IMG_4528 by Samuel De Zutter, on Flickr















IMG_4530 by Samuel De Zutter, on Flickr




Grtz,

Samuel.







www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Valentijn


Wat tijd besteed aan het printen van poppetjes.  We verwachten er toch wel wat nodig te hebben voor de diverse scenes.

Hiervoor ben ik vertrokken van 'makehuman' om het poppetje samen te stellen en van de nodige kledij en accessoires te voorzien.
Daarna het bestand ingelezen in 'blender' om het poppetje in de juiste pose te zetten.
Als laatste met 'chitubox' het poppetje geschaald en afgedrukt.

IMG_2773 by valentijn, on Flickr
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

DFS

knap zo die poppetjes printen...

evan

#170
Leuk resultaat.

Zijn de geschilderde al klaar?  Ik zou op deze grootte of schaal er toch wat meer aandacht aan besteden.  Ik bedoel qua matte Kleuren, meer diepte in de kleuren en detail.  Niet gemakkelijk want dat is een hobby op zich.  Een baan valt of staat qua realisme door de figuren.   

In alle geval een leuk project om te blijven volgen ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pierre

Mooi resultaat met knappe poppetjes. ;)
Groet Pierre.


Valentijn

Citaat van: evan op 21 maart 2021, 10:44:42 AM
Leuk resultaat.

Zijn de geschilderde al klaar?  Ik zou op deze grootte of schaal er toch wat meer aandacht aan besteden.  Ik bedoel qua matte Kleuren, meer diepte in de kleuren en detail.  Niet gemakkelijk want dat is een hobby op zich.  Een baan valt of staat qua realisme door de figuren.   

In alle geval een leuk project om te blijven volgen ;)

Dank je voor de feedback.  De poppetjes hebben inderdaad nog wat aandacht nodig.  Ik ga zeker eens naar die kleuren kijken.
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Valentijn


Gisteren in een paar uurtjes flink opgeschoten.
Ons straatje van wegdek voorzien en een eerste kleurtje gegeven (nog nat).
Huizenrij geplaatst en elektriciteit aangesloten.
Een klein tabaksveldje aangeplant een de banenbomen geplaatst.

IMG_2870 by valentijn, on Flickr
IMG_2872 by valentijn, on Flickr
IMG_2865 by valentijn, on Flickr
IMG_2859 by valentijn, on Flickr
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Gerolf

Het lijkt er op dat de de laatste rechte lijn is ingezet ... mooie vorderingen !!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS

Citaat van: Gerolf op 05 april 2021, 09:40:24 AM
Het lijkt er op dat de de laatste rechte lijn is ingezet ... mooie vorderingen !!
inderdaad, o.a. die rots is mooi gekomen

SirGresley

Ooit in een Engels modelspoortijdschrift gelezen om eerst de mannekes volledig zwart te maken en daarna bij te kleuren, want je hebt schaduw in plooien.

Is dat een rij "tomatenplanten"?
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Valentijn

Merci.

Het veldje zijn tabaks planten.  Ik zal binnenkort eens een detail foto maken van de plantjes.
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

SirGresley

Valentijn, ik dacht van die plantjes die ge ook kunt roken... 8)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

RUNE