Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Rocky Rail torpedowagen

Gestart door Peter, 12 februari 2020, 10:09:57 AM

Peter

Hallo
Is er al meer nieuws van de Rocky Rail torpedowagen voor vloeibaar staaL
En iemand enig ide van wat de prijs zal worden?
Met vriendelijke groeten
Peter

Floris


loco

Heb je er al eentje besteld? Dan nog een beetje geduld. De laatste hand wordt gelegd aan enkele kleine details die met extra etswerk worden gerealiseerd. Het moet perfect zijn.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

loco

Er zijn nog geen prijzen bekend. Waarschijnlijk zullen ze vermeld staan in de nieuwe webshop die binnenkort gelanceerd wordt.
Ik heb vandaag nog met Paul gebeld. Hij bevestigde dat hij de tijd die hij nodig heeft voor het ontwikkelen van een model, ernstig onderschat heeft. Het is trouwens de eerste keer dat hij zelf een model maakt en het project niet heeft uitbesteed aan één of ander fabrikant. Wie zelf al eens een model heeft gemaakt, weet dat daar behoorlijk wat tijd in kruipt.

Ludwig

#5
Citaat van: loco op 12 februari 2020, 16:09:41 PM
Heb je er al eentje besteld? Dan nog een beetje geduld. De laatste hand wordt gelegd aan enkele kleine details die met extra etswerk worden gerealiseerd. Het moet perfect zijn.

Dat schept vertrouwen !
Waar te bestellen Loco ?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

loco

Waar bestellen? Als de webshop binnenkort gestart wordt, dan lijkt het me logisch dat je moet wachten tot hij on-line staat. Misschien dat je daarvoor  ook nog een beetje geduld moet opbrengen. Anders moet je eens gaan kijken op Rocky-Rail.com; deze site heb ik ook gevonden via een zoekmachine. Probeer het eens. Succes

Arnaudmarklin

Hallo,

Voor de prijs, heb ik gehoord dat boven 300e zou zijn...
Mvg,
Arnaud
HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Arnaudmarklin op 13 februari 2020, 10:48:44 AM
Hallo,

Voor de prijs, heb ik gehoord dat boven 300e zou zijn...
Mvg,
Arnaud
wat zou je nu willen een hele mooie ketelwagon kost  in sommige gevallen almeer dan 50/60 euro. passagierswagens op schaal beginnen vanaf dat bedrag

PeterVG

Is bekend wanneer de voorheen aangekondigde modellen reeks 40 en type 1000G2 op de markt komen?

loco

Er wordt rustig aan verder gewerkt. Het einde is bijna in 't zicht. Maar wanneer precies weet Paul zelf ook nog niet. Wel gaat men eerst het M3-rijtuig maken en later de rest van de reeks 40. De 1000G2 is zo goed als klaar. Daarvoor heeft men wel een nieuwe matrijs moeten maken.

PeterVG

Bedankt voor het heldere antwoord Peter.
De tijdperk IV rijders hebben dus heel wat te verwachten  :)

SirGresley

Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan het wachten op die van het museum van Kinkempois!
Toen het de laatste keer open was hadden ze een rijvaardig model maar verder....
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

argilla

Citaat van: Peter op 12 februari 2020, 10:09:57 AM
Hallo
Is er al meer nieuws van de Rocky Rail torpedowagen voor vloeibaar staaL
En iemand enig ide van wat de prijs zal worden?
Destijds eentje gekocht van Dacker....prachtige wagon toen al....
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

GDE

Vandaag al enkele foto's gezien van het model op Facebook. Het ziet er echt mooi en gedetailleerd uit . https://www.facebook.com/1641690184/posts/10221142694230591/?extid=aOdBweY0s4jMlmnU&d=n