das straf

Gestart door argilla, 12 februari 2020, 07:13:42 AM

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 februari 2020, 15:35:41 PM
Citaat van: Chrisrail op 16 februari 2020, 14:50:31 PM

Ik denk dat dat meer gelegen was aan doofpotoperaties,
gewoon in het potje en deksel erop.  >:(
het feit dat de sociale media toen niet bestond en dan doofpotten, net als in China met dat virus onder stoelen en tafels willen verbergen, mensen van de wereld laten verdwijnen of alvast toch een beetje proberen dat te doen .....om het niet kunnen uit te brengen/wereldkundig te kunnen maken

Alleen hebben we nu door die media zoveel meer complottheorieën die kant noch wal raken. Die door een hoop goedgelovigen worden opgezogen als door een droge spons. Ze weten er niets van en gaan ook niet verder kijken dan die ene post die ze lezen op het net. Is dat beter?

Neem nu die "ongelukken in kerncentrales". Als er daar ene van de ladder valt is dat een ongeluk in een kerncentrale. Net zoals onlangs dat de boel in veiligheid ging omdat er een probleem was met een stoomturbine. Stoomturbines die ook in elke gas en kolencentrale staan. Als er zo'n centrale uitvalt komt het niet eens in het nieuws. Maar in een kerncentrale is dat direct een ramp waar iedereen op zijn achterste poten van gaat staan.

Of al de idioten die hun kinderen niet laten vaccineren omdat ze niet begrijpen hoe vaccins werken laat staan hoe de statistiek erachter zorgt dat het werkt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Chrisrail

#46
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Ik heb dit topic verplaatst naar de babbelhoek - daar hoorde het in het begin waarschijnlijk al thuis
Nu in elk geval - het toogpraat-gehalte stijgt nogal  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Bij winderig weer schijnt het dat "mannekes" der vree last van kunnen hebben en  in dit draadje weer reêel relatief aanwezig.
Triestig soms , begin al te denken dat er hier veel "losers" zitten en zich vervelen bij gebrek aan "nuttig" werkjes aan hun modellen en/of baan te doen.
Tis niet het "eerste " draadje zo, maar voor 79% is het KULniveau zeer hoog te noemen en ook dat is "B" niveau.
Ben Eric.

Dirky

tja Eric,

maar over echt nuttige bijdragen hier op dit forum kan je ook niet meespreken, niet? Dat vind ik dan weer triestig!

bollen neus

Anders zou ik hier ook niets posten nietwaar.
Den Eric.

Jef

Citaat van: Dirky op 16 februari 2020, 18:25:48 PM
tja Eric,

maar over echt nuttige bijdragen hier op dit forum kan je ook niet meespreken, niet? Dat vind ik dan weer triestig!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
Ik denk trouwens dat hij niet eens heeft begrepen wat u nu geschreven hebt, Dirk...
Tuut zei de trein en de statie vertok.

bollen neus

Klein klein kleutertijdje is begonnen, zij die zich nu geroepen voelen, laat jullie gaan hé mannen.
Den Eric.

Michiel

Hey, mannen, is het mogelijk om weer op de bal te spelen, en niet op de man?   ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Daar gaan we weer.... "whaaaa...... ze willen het niet alleen over mijn enige onderwerp hebben..... whaaaaa.... dit forum met al zijn leden mag het enkel hebben over mijn onderwerp...... whaaaa..... mamaaaaaa"

Jongens toch, dit forum het meest eng-geestige dat ik ken.

Neen, ik verveel me niet. Met ongeveer 300 dingen op mijn to-do heb ik daar de tijd niet voor. Maar dat zijn geen 300 trein dingen. Ik heb ook nog andere interesses. Zelfs over wat er in de wereld rondom mij gebeurt dat niet over modeltreintjes gaat.

Loser? Op sommige gebieden zeker wel. Andere misschien minder/niet. Kan mij geen bal schelen wat anderen er van denken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 16 februari 2020, 20:09:06 PM
Jongens toch, dit forum het meest eng-geestige dat ik ken.

Dat ligt hem echt niet aan het forum hoor Johan, maar aan een paar mensen die er op zitten... :'(

;)