betonpaalkes...

Gestart door Dirky, 06 februari 2020, 20:39:10 PM

Dirky

De betonpaaltjes...

20140815 007 by Dirky dyniMo, on Flickr

Steeds meer en meer modelbouwers hebben eigen gereedschap, lasercutters, 3D printers, enz... Het is dan ook logisch dat men die prutsen zoals o.a. de paaltjes zelf wil maken. Daar heb ik echt geen probleem mee en 'k geef dus met plezier de nodige files door.

Dus voor wie ze wenst, de dxf en een stl voor de H0 paal zijn beschikbaar. (geen idee of ik die hier aan dit bericht kan hangen?). Je geeft maar een seintje...

En voor wie het in zijn gedachten heeft om de files commercieel te gebruiken... eh, doe op zijn minst de moeite om een ander model van paal te maken! :)

en voor wie ze niet zelf kan maken heb ik er wel nog op voorraad.  ;) (oesch, verdoken reclame  ;D )

renstimpie

merciekes voor je aanbod!  De paaltjes die we zelf gemaakt hebben zijn voor eigen gebruik en gebruik binnen onze club!  😁.

Koen

... en de paaltjes die Dirk maakt, zijn de moeite waard  :)  ... euh en dit is niet verdoken reclame  ;D ...  niet van de producent maar van de eindgebruiker  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Paulogic

En ze lijken heel sterk op de echte. Gisteren lange rit gedaan, met de nodige files, en binnendoor gereden om
wat tijd te sparen (volgens gps). Enorm veel deze palen gezien (Kempen) met om de zoveel stuks een hele dikke paal.
Dit was mij nog nooit opgevallen.

ps : ook geen verdoken reclame, want het staat hier gewoon knal te lezen  ;D ;D niets verdoken dus
mvg,
Paul(ogic)

59erke

Citaat van: Koen op 06 februari 2020, 21:11:20 PM
... en de paaltjes die Dirk maakt, zijn de moeite waard  :)  ... euh en dit is niet verdoken reclame  ;D ...  niet van de producent maar van de eindgebruiker  ;).

Groetjes,
Koen

compleet mee eens
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Stieven76

yep, zeker mooie paaltjes. Ik heb er hier ook nog een aantal liggen die later nog een plaatsje gaan krijgen.

Hier een paar die op mijn module staan  :)
straatlantaarns (3) by Stieven Hultermans, on Flickr

straatlantaarns (4) by Stieven Hultermans, on Flickr