Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LS Models 2020

Gestart door Gert1, 29 januari 2020, 18:27:54 PM

Gert1

Chris van Diesen meldt vanaf de Spielwarenmesse dat LS Models niet is komen opdagen.
Is hier misschien bekend wat er met deze firma aan de hand is?

mvg,
Gert

Metpetergaathetbeter

misschien vastzitten in China met dat virus ?

Sicco

Ik heb diverse internationale fora bekeken en de enige reden is: verrast en we weten ook niet waarom
Het is bizar, want het bedrijf gaf de laatste jaren net eindelijk weer wat aanleiding tot vertrouwen. Er hoeft niet meteen wat mis te zijn, maar dit lijkt op z'n minst op een slechte business beslissing
Het kan in theorie ook zo zijn dat ze gewoon een dagje later beginnen natuurlijk

Metpetergaathetbeter

misschien moeten we maar onze treinen uit China een poetsbeurt geven ?

Gert1

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 januari 2020, 18:29:00 PM
misschien vastzitten in China met dat virus ?

Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. Iemand die weet of de fabriek waar LS tegenwoordig laat produceren in Wuhan of in die provincie staat?
Die provincie is nu geheel geïsoleerd van de buitenwereld en EU-staatsburgers worden wel opgehaald, maar dat kan nog even duren en sowieso moeten die dan minimaal twee weken in quarantaine.

mvg,
Gert

Jef

Dus het zijn niet enkel hun modellen die veel te laat opdagen...  ;D
Tuut zei de trein en de statie vertok.

B_Modelbouw

Er gaat dit jaar mooi spul uitkomen van LS Models en ik kijk er alvast naar uit...
Meer zeg ik niet
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


BD1701

Er zal zeker en vast nog veel mooi materiaal uitgebracht worden, wees daar maar zeker van. En soms duurt het inderdaad veel langer dan verwacht, maar wat ze brengen is heel mooi materiaal. Het is niet omdat ze nu niet in Nürnberg zijn, dat ze niet verder doen of wat dan ook, ze hebben nog veel op het programma dat we al wisten, en nieuwe dingen zullen we wel te weten komen via de site. Er zijn ondertussen 3 nieuwe sets van Models World weer in uitlevering, dus alweer prachtig werk.
 

doomslu

Ze hebben alvast een mooie lege stand.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 29 januari 2020, 23:28:28 PM
Ze hebben alvast een mooie lege stand.  ;)
gelukkig hebben we daar  zo'n erg goede verslaggever ter plaatse om  dat vast te stellen  ;D ;)

Metpetergaathetbeter

Misschien moet je de vraag stellen hebben ze gereserveerd en betaald ?

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


B_Modelbouw

Is men verplicht om op de beurs te staan ?
Weet dat dit al lang niet meer het exclusieve karakter heeft,
er hoe langer hoe meer niet professionele bezoekers komen ...

En wat heeft men aan een boodschap dat alle info te raadplegen is via de digitale
informatie kanalen, waarmee men veel sneller en veel meer volk kan bereiken.

Er telkens de zelfde vragen worden gesteld... welke nieuwigheden mogen we verwachten,
Maar nog veel erger: Waarom wordt er niets nieuw uitgebracht voor de lage landen (we zijn
slecht een zeer klein marktaandeel), en ge moet dit model uitbrengen dat wordt een echt
succes (ze brengen reeds een beperkt aantal op de markt, en van sommige modellen is er
reeds een verzadiging). Kortom de kosten worden toch doorgerekend naar de eindklant

Trouwens geen nieuws is goed nieuws... en iedereen spreekt erover, dus ...
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


doomslu

Minachting voor de klant zou men het ook kunnen noemen.
Maar, we weten niet wat de echte oorzaak is. Pas als dat gekend is kunnen we een oordeel vellen.
Communicatie niet echt hun beste eigenschap.  :( En dan ben ik nog heel mild...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *