Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

B-Models 2020

Gestart door Sicco, 29 januari 2020, 07:41:52 AM

Sicco


mardig23

Indrukwekkende folder dit👍

Op het eerste blad is duidelijk te zien dat ze in Ingelmunster de vinger op de pols hebben ;D
Mvg Karl

55erke


Mooie spullen alweer..... ga mij weer moeten inhouden ;D

Groetjes

Metpetergaathetbeter

die tremmelwagons Infra zal het enigste worden denk ik

bollen neus

Moesten ze nu eens die hout wagons maken in O schaal uit Zweden das veel beter dan een "B"  zulle.
Den ERic.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 januari 2020, 17:28:01 PM
die tremmelwagons Infra zal het enigste worden denk ik
Tremelwagens.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

svvander

En vooral heeeeeel veel container-wagonnekes!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

thor

Kan zijn dat ik iets over het hoofd, maar volgens mij  is het allemaal  oude kost. Niks  nieuw.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

Gaspar

Voor mij toch een ontgoocheling, alleen wat andere kleurkes!
 

PeterVG

Wat de 5514 betreft.
Kan er iemand bevestigen dat VBV de derde koplamp gaat uitvoeren zoals op de foto? Of neemt VBV genoegen met het omschilderen van een CFL 1800 in het groen. Daarbij zal de derde koplamp lager staan dan op de NMBS 5514 in groene livrei?
Als hij echt de moeite doet om de derde lamp correct uit te voeren dan is dat lovenswaardig en dan ben ik zeker geïntresseerd.

Sicco

Neen, net als bij de eerdere locs met enkele frontseinen wordt de 1800 mal gebruikt. De aanpassing met het hogere afwijkende topsein zou zo duur worden dat deze wat minder populaire/bekende varianten dan niet mogelijk zouden zijn geweest.

PeterVG

Bedankt voor het heldere antwoord Sicco.
Jammer maar begrijpbaar.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 30 januari 2020, 06:39:09 AM
Neen, net als bij de eerdere locs met enkele frontseinen wordt de 1800 mal gebruikt. De aanpassing met het hogere afwijkende topsein zou zo duur worden dat deze wat minder populaire/bekende varianten dan niet mogelijk zouden zijn geweest.
anderzijds kon het dan weer wel voor die MSM loc reeks 22 die aanpassing (2 uitvoeringen)

Metpetergaathetbeter

#14
inderdaad vele nieuwe kleurtjes en niet echt veel nieuws dus msschien centen voor andere dingen !