Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Halfjaarlijkse opendeurdag AMSAC - Gent-Zeehaven - 8 Maart

Gestart door OlivierV, 28 januari 2020, 21:36:15 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 07 maart 2020, 20:43:33 PM
we komen er aan tegen 10.00 uur.Zet de soep en leffe maar klaar
begint wel om 09.00uur ;)

Metpetergaathetbeter

ondanks het slechte weer mochten wij heel wat mensen verwelkomen en bij deze bedankt voor uw bezoek !  ;)

bellejt

we vonden het leuk de "oude" bekenden terug te zien maar helaas hadden de dames geen soep voorzien.Had er zo naar uitgekeken  en niet ontbeten deze morgen :) .   Naar de soep hé en de dames mochten er zeker ook zijn hoor

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 08 maart 2020, 22:48:26 PM
...maar helaas hadden de dames geen soep voorzien.Had er zo naar uitgekeken  en niet ontbeten deze morgen :) .   Naar de soep hé en de dames mochten er zeker ook zijn hoor
De reden; Vorige open deur was er Courgettesoep, maar die zijn nu nog niet rijp!  :)
Voor de soep waren er wel degelijk alternatieven voorhanden hé....Leffe, Sint Bernardus, Chimay (rood) enz... ;D

;)

mardig23

Voor de soep waren er wel degelijk alternatieven voorhanden hé....Leffe, Sint Bernardus, Chimay (rood) enz... ;D


My kind of party!!
Mvg Karl

bellejt


mardig23

Ik overweeg, bij gebrek aan een werkende baan, om eens met wat nieuwe stammen naar een open-rijdag te komen bij jullie, maar men heeft mij verwittigd dat er sneeuwschuivers moeten gemonteerd worden om de Duvelkes van de baan te ruimen. :o

Ik word al een beetje zattekes op voorhand ;D ;D
Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 09 maart 2020, 11:57:49 AM
Ik overweeg, bij gebrek aan een werkende baan, om eens met wat nieuwe stammen naar een open-rijdag te komen bij jullie, maar men heeft mij verwittigd dat er sneeuwschuivers moeten gemonteerd worden om de Duvelkes van de baan te ruimen. :o

Ik word al een beetje zattekes op voorhand ;D ;D

Ha, nu zaterdag is't de moment hé...open rijdag, iedereen kan met zijn eigen treinen langs komen om zijn eigen treinen (naar keuze, 2 o3 rail maakt niet uit) op onze vaste clubbaan te laten rijden én te fotograferen....
De "sporen ruimen" daar helpen wij je wel bij(*)... ;D ;D

;)
(ZEER BELANGRIJK;wij willen Amsac hier geen zatlappen imago aansmeren, Amsac is een deftige, ernstige maar ondertussen ook gezellige modelspoorclub.
Bovengenoemde zijn gewoon bedoeld als grap!)

mardig23

"nu zaterdag is't de moment hé...open rijdag"


Ik weet het, maar ik heb maar één dagje modelspoortijd volgend weekend, en het is ook OntraX.
Ik ben er nog niet helemaal uit... ::)

Amsac is een deftige, ernstige...


Ola, mag ik dan uberhaubt nog wel binnen? ??? ;D
Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 09 maart 2020, 13:43:51 PM
Amsac is een deftige, ernstige...


Ola, mag ik dan uberhaubt nog wel binnen? ??? ;D

Jaja, we zullen een uitzondering maken...! ;D

;)

SuSke

Fijn te horen dat het "weer" een succes werd bij jullie.
Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn. Ik zat rustig naar een uitvoering van Händel's strijkkwartet Opus 1 nr2 te luisteren uitgevoerd door 4 blonde Nederlandse Dames op saxofoon (sopraan-, alt-, tenor- en baritonsax). Ook wel best een uitzonderlijke belevenis  8)


Citaat van: mardig23 op 09 maart 2020, 11:57:49 AM
Ik overweeg, bij gebrek aan een werkende baan, om eens met wat nieuwe stammen naar een open-rijdag te komen bij jullie, maar men heeft mij verwittigd dat er sneeuwschuivers moeten gemonteerd worden om de Duvelkes van de baan te ruimen. :o

Ik word al een beetje zattekes op voorhand ;D ;D

't is dat er een sleperke aanhangt bij uw modellen hé Karl, je zou anders bij ons ook kunnen rijden. Welkom ben je altijd en is iedereen. 8)

b.t.w. OntraXS laat je toch niet links liggen, tenzij je langskomt op MobExpo, dan wordt die zonde je voor een stuk vergeven  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mardig23

Merci Frans, weet ik ook wel hoor ;)

Naar Ontraxs ga ik zeker, en naar Mobexpo uiteraard ook, dat ligt hier in de achtertuin ::) ;)

Ik weet alleen nog niet of ik nog wat uurtjes kan vrijmaken op zaterdag om naar Gent af te zakken.
Je hebt toch direct wat sleurwerk als je wat stammen mee wil nemen, en alles ineen en uiteen is ook niet van de poes. Ik zit er niks mee in, maar er moet dan nog wat tijd overblijven om die dingen te zien rijden, en uiteraard een pintje te drinken :P

Maar ik heb tussen de lijnen al gelezen dat het niet bij 1 open-rijdag zal blijven dus we zien wel!
Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 09 maart 2020, 15:41:55 PM
Citaat van: mardig23 op 09 maart 2020, 11:57:49 AM
Ik overweeg, bij gebrek aan een werkende baan, om eens met wat nieuwe stammen naar een open-rijdag te komen bij jullie,

't is dat er een sleperke aanhangt bij uw modellen hé Karl, je zou anders bij ons ook kunnen rijden. 8)

Suske, stop met ons volk weg te lokken hé of onze volgende ontmoeting gaat niet zo aangenaam verlopen als gewoonlijk hoor! ;D ;D

;)

mardig23

Geen zorgen maken Rudy, ik zie jullie allemaal even graag hoor ;D ;D ;D

En zolang er op Vaerwegh dok niet op mysterieuze wijze boebels tussen de rail verschijnen, gaan mijn treinen daar niet erg happy wezen ::) ;)
(en van Frans zijn ze ook een beetje bang, want ze zijn allemaal splinternieuw, en we weten allemaal wat hij met blinkende treinen doet hé😱)
Mvg Karl

SuSke

OEI OEI  OEI De Rudy wordt politiek.. ;D ;D ;D

Wel alles in de context laten zitten hé mateke  8) 8)

Als 't past zal ik ook wel eens afkomen, net zoals jullie mogen afkomen. Ook bij ons staat den Duvel koud, is het glas warm en moet ge hem zelf inschenken (volgens de regels uit Londerzeel).  :-* :-*
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.