Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

on TraXs 2020, modeltrein expo

Gestart door Stedahult, 26 januari 2020, 08:29:18 AM

Koen

Helaas kan ik niet aanwezig zijn  :-\.
Dit is nu de derde keer op rij dat er roet in het eten gegooid wordt  >:(
Ik had op zaterdag een bezoek gepland aangezien er op zondag een familiefeest is. En dan krijg ik vorige maandag het bericht dat het orkest een extra repetitie inplant en dat iedereen verwacht wordt.
Frustrerend!
Enfin, voor diegene die kunnen gaan en voor zij die met hun baan op de expo staan, wens ik veel plezier! Geniet er van!
Ik hoop dat er dan toch wat foto's en filmpjes gepubliceerd worden.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 12 maart 2020, 11:34:55 AM
Ik had op zaterdag een bezoek gepland aangezien er op zondag een familiefeest is. En dan krijg ik vorige maandag het bericht dat het orkest een extra repetitie inplant en dat iedereen verwacht wordt.

dat is eenvoudig op te lossen hé Koen,
Laat het orkest repeteren op het familiefeest zo missen jij èn het orkest de repetitie niet en jij mist dus ook je familiefeest niet..............................................................
Bovendien wordt het familiefeest gratis wat opgevrolijkt en heeft de zatte nonkel kans om op te treden met orkest, als dat geen meevaller is! :-\ ;D ;D ;D

;)

Koen

Citaat van: Rangeerduivel op 12 maart 2020, 12:01:01 PM
Citaat van: Koen op 12 maart 2020, 11:34:55 AM
Ik had op zaterdag een bezoek gepland aangezien er op zondag een familiefeest is. En dan krijg ik vorige maandag het bericht dat het orkest een extra repetitie inplant en dat iedereen verwacht wordt.

dat is eenvoudig op te lossen hé Koen,
Laat het orkest repeteren op het familiefeest zo missen jij èn het orkest de repetitie niet en jij mist dus ook je familiefeest niet..............................................................
Bovendien wordt het familiefeest gratis wat opgevrolijkt en heeft de zatte nonkel kans om op te treden met orkest, als dat geen meevaller is! :-\ ;D ;D ;D

;)

Zou een oplossing kunnen zijn, Rudy  ;D.
Nee, het is een familiefeest in beperkte kring dus van zatte nonkels geen last  :). Mijn ouders worden allebei 77 (zij zijn even oud op een paar dagen na) en geven een feest.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

D_Loc

#18
Wordt waarschijnlijk afgelast:
Evenementen met meer dan honderd personen worden afgelast. Dit geldt ook voor sportwedstrijden.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Klaas Zondervan

Niet waarschijnlijk maar zeker. Het gaat niet door.

SuSke

Het is ondertussen ook bevestigd op de website van het spoorwegmuseum.

Geen OntraXS dit jaar.

Net op tijd gelezen, ik stond vertrekkensklaar met de baan in de auto.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Yep afgelast! 

Er waren al banen opgebouwd...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

steamdriven

Heel erg spijtig maar in de huidige situatie de enige juiste beslissing volgens mij.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html


evan

Benieuwd wat ze in Belgie dadelijk gaan afkondigen  ::)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Floris

niks, want geen regering, toch? lijkt me zo heerlijk rustig....  :P

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Floris op 12 maart 2020, 18:53:20 PM
niks, want geen regering, toch? lijkt me zo heerlijk rustig....  :P
we hebben wel al minstens 3 regionale regeringen alleen geen nationale

Metpetergaathetbeter

vandaag kreeg mijn zoon bericht geen hoge school meer, morgen geen les vanaf volgende week online, andere scholen zullen wel volgen de komende we(e)k(en)/uren

Herwig

#28
>      Geschrapte modeltreintentoonstellingen,  ach, spijtig maar ja ...     
        Als onze naasten maar gezond blijven.
        ( Ook de dagcentra voor onze medemensen-met-een-beperking blijven 5 weken toe.  Alle cliënten thuis tot half april  .... )
   

martintje

Het waren 10 onvergetelijke minuten op Ontraxs dit jaar
Het was een hele vreemde, rare middag, tot 3 uur druk bezig met de voorbereidingen, laatste aanpassingen van de plattegrond, verheugend op de komende 3 dagen, dus even 30 minuten niet op het nieuws gelet, en toen kwam het nieuws
Ik moet het nog even verweken, moet nog indalen, maar ook al begrijp ik de maatregelen, of accepteer je ze, snappen doe ik ze niet altijd
Klein voordeeltje, de voorbereidingen voor Ontraxs 2021 liggen opeens heel erg ver voor op schema
En ik Heb weer even een paar uurtjes kunnen dollen met Evan, dat maakt het weer een beetje dragelijk  :)
Dus tot volgend jaar
Mvg Marty