Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

on TraXs 2020, modeltrein expo

Gestart door Stedahult, 26 januari 2020, 08:29:18 AM

Stedahult

Nog een kleine 2 maanden en het is weer zover.
Juweeltjes uit vochtige kelders van gelijkgestemde.

banen

Wij kijken er ieder geval weer naar uit!
Mvh. Steef

martintje

Lieve buren, het gaat gewoon door hoor  :) :)
Mvg Marty

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Alles is ingepakt hier en deze ochtend alles in de wagen steken.  Ik kijk er naar uit, maar met een dubbel gevoel want er verandert constant veel iedere dag door de huidige situatie met dat virus.

Ook opletten als je met de wagen moest komen want vanaf morgenochtend is er een nieuwe regeling qua snelheidsbeperking in NL.
Max snelheid overdag wordt 100 km/h en zelfs 80 op diverse plekken.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/942226725/tot-maandag-verkeershinder-door-plaatsen-100-kilometerborden

Misschien tot dit weekend ergens ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sdz1976

Wegens het virus, zijn er tot hiertoe 6 banen en 4 handelaren die afhaakten. Jammer voor de organisatie , en bezoekers die er lang voor moeten reizen.


Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

steamdriven

Ik heb besloten om niet langs te komen.
Mijn klein gezinnetje bestaat uit onze 10-jarige dochter, een invalide echtgenote en een bij ons inwonende (gezonde en actieve) grootmoeder van 88. Ik zou dat graag zo houden en moet dus mijn verantwoordelijkheid nemen. Mijn dagelijkse job is op dit gebied al risicovol genoeg.
Ik vind het spijtig, want ik had ernaar uitgekeken.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Klaas Zondervan

Citaat van: evan op 12 maart 2020, 08:48:10 AM
Ook opletten als je met de wagen moest komen want vanaf morgenochtend is er een nieuwe regeling qua snelheidsbeperking in NL.
Max snelheid overdag wordt 100 km/h en zelfs 80 op diverse plekken.
Daarbij geldt dat de borden langs de weg bepalend zijn. Dus niet afgaan op wat je navigatiesysteem zegt, dat is vaak nog niet bijgewerkt.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: steamdriven op 12 maart 2020, 09:14:59 AM
Ik heb besloten om niet langs te komen.
soms moet eigenbelang opzij geschoven worden en begrijpen velen niet !  ;)

Ronald

Citaat van: evan op 12 maart 2020, 08:48:10 AM

Misschien tot dit weekend ergens ;)

Ik hoop het wel! ;D Tot straks, ik ben er eind van de middag ;)

DIORAMABOUWER

Citaat van: sdz1976 op 12 maart 2020, 09:10:19 AM
Wegens het virus, zijn er tot hiertoe 6 banen en 4 handelaren die afhaakten. Jammer voor de organisatie , en bezoekers die er lang voor moeten reizen.


Grtz,


Samuel.
jammer voor de organisatie en de standhouders, maar in een afgeslankte versie van 6 banen en 4 handelaars!!!! dan doe ik ook de lange verplaatsing van Oostende naar Utrecht niet!!
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

doomslu

Er blijft toch nog heel wat over, Marc?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Citaat van: DIORAMABOUWER op 12 maart 2020, 10:24:47 AM
Citaat van: sdz1976 op 12 maart 2020, 09:10:19 AM
Wegens het virus, zijn er tot hiertoe 6 banen en 4 handelaren die afhaakten. Jammer voor de organisatie , en bezoekers die er lang voor moeten reizen.


Grtz,


Samuel.
jammer voor de organisatie en de standhouders, maar in een afgeslankte versie van 6 banen en 4 handelaars!!!! dan doe ik ook de lange verplaatsing van Oostende naar Utrecht niet!!

Het zijn er geen 6 en 4 die overblijven he...

Er zijn nog 20 banen en x aantal handelaars  die er wel zijn.

Het zijn vooral de banen uit duitsland die niet komen...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Precies. Er is genoeg om wel voor te komen, nog steeds 18 modelbanen en 15 standhouders. Plus een museum ;) Er zijn meer edities geweest waar we net over de 20 banen hadden (23 a 24) en toen liep het storm.

Ik ben er wel en er is nog steeds heel veel energie gestoken in dit alles door heel veel mensen om het doorgang te laten vinden  8)

Actueel overzicht:

https://www.spoorwegmuseum.nl/ontdek/banen-modeltrein-expo-on-traxs/

mark7758

En voor de liefhebbers.


Deze is er Zaterdag ook. :)
In de middag zal ik er ook wel zijn.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.