Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Zwarte Humor

Gestart door SuSke, 19 januari 2020, 00:31:12 AM

SuSke

Zwarte humor, of zijn het gewoon fout begrepen uitspraken  ::) ::)

"Daarnet een ree overreden, moet ik eerst even verwerken" - Klaas, 52j, slager

"Thuis moeten werken is echt klote" - Peter, 36j, brandweerman

"Bij mij is de mens het middelpunt" - Rob, 41j, scherpschutter

"Laat ik één keer iets vallen en gelijk mijn job kwijt" - Helga, 52j, vroedvrouw

"Eenvoudig alles afschakelen en van de rust genieten" - Ralf, 56j, verpleger Intensieve Zorgen

"Je likt een keer aan het mes en iedereen ziet er grappig uit" - Jens, 46j, chirurg
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

J. Moors

Werken in een mortuarium laat me koud....

Paulogic

"Na 2 jaar in het ISS Ruimtestation, viel ik thuis in een zwart gat" - Youri Tjechoff
mvg,
Paul(ogic)

Havoc

Die van de brandweerman is echt goed :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Vaak ziet hij problemen want "hij steekt zijn hoofd in alle gaten" zou kunnen gelden voor een gynaecoloog   net al de volgende

hij kon werk en privé niet gescheiden houden want hij nam steeds zijn werk mee naar huis      je kunt ze eigenlijk zelf verzinnen hé ?

Metpetergaathetbeter

#5
na de vele  executies zag hij het niet meer zitten en heeft de beul besloten het bijltje erbij neer te leggen

hij zag de veroordeelde toch wel over het hoofd

BR-59

Nadat de bijl van de guillotine was neergevallen, vroeg de beul aan de veroordeelde: Dat viel toch wel mee?
Waarop de veroordeelde zei: Geen idee, ben er met mijn hoofd niet meer bij.

Gerolf

"ik heb je gemist, schat"  - zei de scherpschutter
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

of gewoon iets met treinen:"Met de trein was U er al geweest(hier in de betekenis van dood) !"

dani

De jager vergiste zich en nam de doos met "suppo's" mee op tocht naar het bos.
Kwam s'avonds thuis zonder buit....   Maar zijn vrouw had om 14u een wind gelaten en de hond was dood
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

BR-59

In een vliegtuig wordt de mededeling gedaan, dat vanwege brandstoftekort het vliegveld niet gehaald gaat worden.
Een meneer gaat gauw bij de nooddeur zitten.
'Waarom gaat u daar zitten?', vraagt de stewardess. Waarop de man zegt: 'Ik laat hiermee zien, dat ik slim ben en wordt als eerste gered.'
Een blond fotomodel pakt haar make-up tas en begint haar make-up bij te werken.
'Waarom gaat u uw make-up bijwerken?', vraagt de stewardess. Waarop de vrouw zegt: 'Knappe mensen worden als eerste gered.'
Een zwarte vrouw gaat staan, trekt haar slip uit en gaat wijdbeens op de stoel zitten.
'Waarom doet u uw slip uit en gaat u wijdbeens zitten?', vraagt de stewardess. Waarop de vrouw zegt: 'Bij een vliegtuigongeluk gaan ze altijd als eerste op zoek naar de zwarte doos.'

Jef

Gisteren kreeg ik het droevige bericht dat Willy, een vriendelijke depanneur uit een naburig dorp, is overleden. Hij is gestorven aan een slepende ziekte...
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Metpetergaathetbeter

eerst dacht ik dat deze posting in het verkeerde draadje terecht gekomen was totdat ik het een tweede keer las en attenter  de hoofding las  van dit draadje  :) ;)

Jef

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 januari 2020, 09:21:06 AM
eerst dacht ik dat deze posting in het verkeerde draadje terecht gekomen was totdat ik het een tweede keer las en attenter  de hoofding las  van dit draadje  :) ;)

;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

BR-59

Twee heren staan op het trottoir met elkaar te praten.
Vraagt de één aan de ander: 'Hoe gaat het eigenlijk met Jan Laagindewij?
'Och', zegt de ander, 'Die gaat langzaam vooruit'.
Terwijl hij dit zegt komt er een begrafenisstoet om de bocht. Beide heren nemen de hoed af, buigen het hoofd en laten de stoet voorbij trekken.
Dan vraagt de één aan de ander: 'Wie wordt er vandaag begraven?'
Waarop de ander zegt: 'Jan Laagindewij".
'Hè', zegt de ander, 'Maar jij zei net dat hij langzaam vooruit ging'.
'Klopt', zegt de ander en wijst naar de stoet. 'Dat gaat hij toch'.