Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Het ontmoeten van forumleden (treinenliefhebbers)

Gestart door henry, 02 januari 2020, 16:38:27 PM


Havoc

Jongens toch, in april... Bij leven en welzijn. Als ik het tegen dan niet vergeten ben...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

hans63

Ik had op de contactpagina van Mobexpo nog een berichtje verstuurd of men nog geïnteresseerd was in
een modelbaantje uit Nederland. (niet de huidige in aanbouw, maar de vorige)

Geen reactie echter gekregen, wellicht zijn ze daar nog in de winterslaap....  ;D
Zou overigens wel aardige mogelijkheid zijn voor contacten in de Belgische modelbouwwereld.

ronaldk

hoi,

Citaat van: henry op 03 januari 2020, 13:27:22 PM
Zijn er ook spoorliefhebbers in het noorden van nederland.

Zat ;) Je zit hier op een belgisch forum dus niet gek dat men eerst aan een locatie in België denken  ;D In Nederland zijn veel beurzen. Van hele kleine tot hele grote beurzen. Bij veel beurzen (standaard bij Houten) heeft het buurforum BeneluxpSpoor.Net een ontmoeting van forumleden. Bij de beurzen in Houten is het standaard om 12:00uur in het restaurant. Het buurforum heeft ook op een aantal beurzen een stand waar je demogevers en gebruikers kan ontmoeten.

Het is wat al veel mensen zeggen: Spreek ook andere mensen aan. Vraag de baanbouwers naar hun baan als je iets wil weten. Dan kom je vanzelf in gesprek.

Groet Ronald.

Havoc

Citaat van: ronaldk op 03 januari 2020, 20:12:39 PMVraag de baanbouwers naar hun baan als je iets wil weten. Dan kom je vanzelf in gesprek.

OH ja! Beste dat ik ooit gehad heb was bij fransmannen in Utrecht. Denk dat die blij waren eindelijk eens iemand te spreken die hen verstond :D Ik was direct uitgenodig om binnenin te komen en al de foto's te nemen die ik maar wou.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

steamdriven

Citaat van: SuSke op 02 januari 2020, 21:28:00 PM
We bijten heus niet hoor Bart, behalve als we net met die hamburger of hot-dog in ons hand staan  ;) ;)
Dus best wachten tot die verandert in een pint  ;D ;D

Mmmm, ik heb jullie wel bezig gezien en was er toch niet echt gerust in hoor, Frans.  ;D ;D

Citaat van: Klaas Zondervan op 02 januari 2020, 21:30:09 PM
Je kunt beginnen met iemand aan te spreken die daar zijn spoorbaan exposeert. Het voordeel is dat je van die persoon de naam al kent.

Ja, dat doe ik ook wel. Maar met mate.
Ik denk dat de mensen het op die ogenblikken al druk genoeg hebben en laat hen dan liever gerust. Maar zoals ook afgelopen editie is er af en toe ééntje dat er voor mij bovenuit steekt en dat was ditmaal de schitterende baan van Stedahult. Dat is helemaal mijn goesting, zo mooi!
Ik heb Stef dan ook heel even gestoord om hem oprecht te feliciteren.

Volgende keer zal ik proberen om wat socialer te zijn.  ;)

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

ronaldk

Citaat van: steamdriven op 05 januari 2020, 15:06:20 PM
Ik denk dat de mensen het op die ogenblikken al druk genoeg hebben en laat hen dan liever gerust.

Er is altijd wel een rustig momentje te prikken ;) Soms lijkt het maar zo dat we druk zijn  ;D  ;D

Groet Ronald.

Rangeerduivel

Citaat van: ronaldk op 06 januari 2020, 12:55:47 PM
Citaat van: steamdriven op 05 januari 2020, 15:06:20 PM
Ik denk dat de mensen het op die ogenblikken al druk genoeg hebben en laat hen dan liever gerust.

Er is altijd wel een rustig momentje te prikken ;) Soms lijkt het maar zo dat we druk zijn  ;D  ;D

Groet Ronald.

Nog frustrerender vind ik het als mensen (forumleden) voor je stand staan terwijl jij jezelf daar staat te vervelen ;D ;D en zich niet voorstellen/kenbaar maken, en dan 's anderendaags op het forum laten weten van "ik was daar hoor!" nietwaar Ervin...? ::)

;)

Metpetergaathetbeter


anne w

Beste Henry,

Op 24 november 2019 was er in Leeuwarden een gastendag van een bekend Nederlands Modelspoor Forum.....

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

ERVIN

Ja dat is juist Rangeerduivel , waarvoor mijn excuses , maar Peter heeft ook wel een beetje gelijk.... ( al weet ik de juiste reden niet meer?) :-[

Rangeerduivel

Citaat van: ERVIN op 07 januari 2020, 15:03:27 PM
Ja dat is juist Rangeerduivel , waarvoor mijn excuses , maar Peter heeft ook wel een beetje gelijk.... ( al weet ik de juiste reden niet meer?) :-[

Ik nog wel!  ;D
Maar dat leg ik je wel uit dmv een PM...

;)

btw; Excuses aanvaard hoor... :)

Metpetergaathetbeter

hoe ik dacht dat jij Rudy liever niet wou ontmoeten?  ;D ;D ;D :)


ronaldk

beste Anne,

Citaat van: anne w op 06 januari 2020, 23:25:05 PM
Op 24 november 2019 was er in Leeuwarden een gastendag van een bekend Nederlands Modelspoor Forum.....

We leven al in 2020  ;) We leven niet in het verleden, dus daar heeft Henry niet veel aan  :) Als je nu aangeeft dat het bij de Modelspoorclub in Leeuwarden was. In Joure wordt door de organisatie van Eurospoor wel een soort van Modelspoorbeursje georganiseerd. Dan geef je relevante informatie :) Joure is meer een "koopbeurs" dan tentoonstellingen. Ook de MSC Railrunners organiseren eind januari 2020 ook weer hun modelspoorbeurs: Modelspoorbeurs Groningen. Of daar ook banen te zien zijn moet ik je even schuldig blijven.

En ook eind maart zijn weer de open modelspoordagen bij de diverse modelspoorclubs in het land, zie Landelijke modelspoordagen 2020.

Groet Ronald.