Het ontmoeten van forumleden (treinenliefhebbers)

Gestart door henry, 02 januari 2020, 16:38:27 PM

henry

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ook wel eens liefhebbers van het forum willen ontmoeten, kennis en ideeen uit te wisselen etc.
of misschien bestaat dit al en zijn er al bij een komsten.

ik hoor het graag

Met vriendelijke groet

Henry

59erke

Ik denk dat de meesten elkaar wel eens tegenkomen op beurzen, opendeurdagen van clubs, MSM expo en dergelijke.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel

Citaat van: 59erke op 02 januari 2020, 16:41:20 PM
Ik denk dat de meesten elkaar wel eens tegenkomen op beurzen, opendeurdagen van clubs, MSM expo en dergelijke.

Klopt, maar de meesten kom je tegen zonder dat je weet dat je ze tegen komt!
En je kan toch niet iedereen aanspreken met de vraag of hij/zij ook op het forum zit...
Er is hier ooit eens een badge gemaakt maar niemand draagt ze!

;)

henry

Hier in Joure is ook altijd een treinenbeurs je kunt ook afspreken 10 uur koffie en dan zie je wel wie er verschijnt.... of niet  ;D

59erke

Citaat van: Rangeerduivel op 02 januari 2020, 16:46:37 PM
Citaat van: 59erke op 02 januari 2020, 16:41:20 PM
Ik denk dat de meesten elkaar wel eens tegenkomen op beurzen, opendeurdagen van clubs, MSM expo en dergelijke.

Klopt, maar de meesten kom je tegen zonder dat je weet dat je ze tegen komt!
En je kan toch niet iedereen aanspreken met de vraag of hij/zij ook op het forum zit...
Er is hier ooit eens een badge gemaakt maar niemand draagt ze!

;)

Is ook waar , de meeste kennen elkaar dan ook van een club ofzo of kennen elkaar dan weer een hele lange tijd.
Als nieuwkomer ga je niet zo vlug aangesproken worden, zelfs al draag je een badge.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Klaas Zondervan

Gewoon hier op het forum in de gaten houden wie er met zijn spoorbaan op een beurs staat en daar dan naar toe gaan.
Zo heb ik b.v. Rangeerduivel Rudy met een paar van zijn kornuiten ontmoet toen ik in Goes op de Modelbouwbeurs stond. En op de jaarlijkse open dagen van MTD heb ik ook verschillende mensen van het forum ontmoet, zoals Gerolf,  Suske, Samuel en Evan.

Rangeerduivel

Citaat van: Klaas Zondervan op 02 januari 2020, 17:57:58 PM
Rangeerduivel Rudy met een paar van zijn kornuiten

En dat terwijl bendevorming daar strikt verboden was...! ::) ;D

;)

henry


steamdriven

Citaat van: Klaas Zondervan op 02 januari 2020, 17:57:58 PM
Gewoon hier op het forum in de gaten houden wie er met zijn spoorbaan op een beurs staat en daar dan naar toe gaan.
Zo heb ik b.v. Rangeerduivel Rudy met een paar van zijn kornuiten ontmoet toen ik in Goes op de Modelbouwbeurs stond. En op de jaarlijkse open dagen van MTD heb ik ook verschillende mensen van het forum ontmoet, zoals Gerolf,  Suske, Samuel en Evan.

Ik kom ook elk jaar naar de opendeurdag van MTD maar spreek zelden iemand aan. Iedereen heeft me dus waarschijnlijk al wel eens gezien maar niemand kent mij - en ik ken weinigen...  ;)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Metpetergaathetbeter

maak een badge met MSM forum op en je nick-name en je zult spontaan mensen leren kennen  :) (niet enkel meedoen en ook dragen hé! ;D

SuSke

Citaat van: steamdriven op 02 januari 2020, 19:31:15 PM

Ik kom ook elk jaar naar de opendeurdag van MTD maar spreek zelden iemand aan. ...

We bijten heus niet hoor Bart, behalve als we net met die hamburger of hot-dog in ons hand staan  ;) ;)
Dus best wachten tot die verandert in een pint  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

Citaat van: steamdriven op 02 januari 2020, 19:31:15 PM
Ik kom ook elk jaar naar de opendeurdag van MTD maar spreek zelden iemand aan.
Je kunt beginnen met iemand aan te spreken die daar zijn spoorbaan exposeert. Het voordeel is dat je van die persoon de naam al kent.

Frank_N

Groet van Frank

Havoc

Denk dat ik er ooit eens een gemaakt heb en die een hele Modelspoorexpo in mijn zak gehad heb. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

59erke

Met de N Forumbaan op de laatste MSM expo hadden we ook dergelijke badge op
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan