Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Piko 2020

Gestart door Sicco, 30 december 2019, 11:16:23 AM

PeterVG

Vol verwachting is de juiste toon. Al kan ik Piko niet goed begrijpen. De 4618 uitleveren terwijl ik nog steeds vruchteloos wacht op mijn 553.29 die ik in januari bij mijn winkelier bestelde. Zijn er nog mensen die wachten op hun bestelde Type553 of ben ik de enige. In dat geval begin ik toch een onaangenaam gevoel te krijgen. Volgens de winkelier zijn de modellen aangekomen maar de geluidsdecoders niet?

stoomlokje

Ik heb er een ESU LocSound Plux22  ingeplaatst met een luidsprekertje van PIKO nr 56330 , en er geluid opgeplaatst van de railbus VT 98 DB ,en ik mag zeggen , een fantastisch geluid.

mark7758

We wachten nog op beide.  :-\ :-\
Dus je bent niet de enige.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterVG

Ah ok, gedeeld leed ;)

mark7758

Heb beide persoonlijk besteld in Neurenberg.
Dus ja. Dan duurt wachten lang.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kris

#80
Hallo,
Vandaag bericht gekregen dat ik mijn 4618 mag afhalen in de winkel , morgen eens binnenspringen

Kris

Alan On Track

Ik kreeg ook net een mailtje dat de mijne staat te wachten  :) Ik heb lang getwijfeld maar had hem dan toch voorbesteld, ik vreesde spijt te krijgen moest ik het niet gedaan hebben
Modelbouw is een kunst

ACFI

Ook de Tp III Postwagon is ondertussen aangekomen.

ACFI

Koen

Ik wacht nog op een mailtje  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

pandur

Er is reeds een beeldje beschikbaar voor de ECoS bezitters
online http://www.esu.eu/download/lokbild-bazar/
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

PeterVG

Dank je Eric
De link toont geen beeldje maar tekst?
Heb je voor beide Brossels al een beeldje aangemaakt?
Het is omdat ik niets zie dat ik extra nieuwschierig ben.
De 553.29 begint echt een spookverschijning te worden. De TSP versie krijg je nooit te zien. Waarom is die eigelijk gerestaureerd.
De Piko versie wil ook maar niet opdagen. Mijn winkelier kreeg te weinig soundversies en moet nu wachten op een sounddecoder van Piko om hem dan zelf te moeten inbouwen. Dan pas kan ik hem gaan halen. Ik pas voor de 46. Als het met de 553 niet lukken wil hoef ik de 46 ook niet.

Rangeerduivel

Citaat van: PeterVG op 04 juni 2020, 14:54:50 PM

De link toont geen beeldje maar tekst?
Heb je voor beide Brossels al een beeldje aangemaakt?
Het is omdat ik niets zie dat ik extra nieuwschierig ben.

Peter,
Je moet uiteraard inloggen om het fotooke te zien...en een klein klein beetje naar beneden scrollen....
Hangt er vanaf hoe hoog uw monitor van de grond staat! :D

;)

PeterVG

Juist, wat was dat paswoord weer ::)

Cozzy

misschien helpen deze?


Plaatjes van een ebay-aanbieding geleend

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Michael

Ik heb afgelopen zondagavond de 4618 besteld, gister mailtje gekregen dat die onderweg is.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154