Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Groeten uit de kempen

Gestart door HC Treintje, 28 december 2019, 12:11:26 PM

stoomlokje

Mensen,

We gaan hier toch niet struikelen over taalfouten zeker ?
Het is hier een TREINEN-FORUM en GEEN nederlandsetaal kursus !, daarvoor moet je zijn bij zoek de "Taalvoud "
Fouten schrijven is MENSELIJK
grtjs,
Saskia

rgp

Hallo,

Aan ieder een gelukkig en trein vol 2020.

@ BR59: inderdaad een juiste benadering, zend een pb en dan krijg je ook misschien de reden van de fouten.

@ Saskia: volledig verkeerd, foutloos schrijven moet een basisinspanning zijn en blijven.  Of gaan we nog verder globaal het niveau verlagen.  Ga maar eens aan kinderen spelling bijbrengen als ze bepaalde fora bezoeken.

Roland

stoomlokje

OK,
ben ik ook voorstander van  ( ben even oud , of jong zoals U ), een typ(v)out is echter snel gemaakt.
Maar er zijn nu eenmaal mensen die taalproblemen hebben ( zoals hierboven reeds vermeld en dan heb ik het niet over de jeugd die inderdaad praktisch niet meer kan lezen of schrijven ), en die hoeven hier echt niet aan de schandpaal genageld te worden.
Daar zijn andere plaatsen voor.
Zoals ik al aanhaalde : we zijn hier op een TREINEN-FORUM, en het zou hier over treinen en toebehoren moeten gaan.
grtjs, Saskia

gardevil

Citaat van: stoomlokje op 02 januari 2020, 12:53:47 PM
OK,
ben ik ook voorstander van  ( ben even oud , of jong zoals U ), een typ(v)out is echter snel gemaakt.
Maar er zijn nu eenmaal mensen die taalproblemen hebben ( zoals hierboven reeds vermeld en dan heb ik het niet over de jeugd die inderdaad praktisch niet meer kan lezen of schrijven ), en die hoeven hier echt niet aan de schandpaal genageld te worden.
Daar zijn andere plaatsen voor.
Zoals ik al aanhaalde : we zijn hier op een TREINEN-FORUM, en het zou hier over treinen en toebehoren moeten gaan.
grtjs, Saskia
Helemaal mee eens.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Geert

Wat een welkom en Herman  :-X

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

just4fun

Citaat van: BR-59 op 02 januari 2020, 10:13:27 AM
... nalezen ...
En hier is een belangrijke daad aangegeven voor op de knop "Verzenden" geklikt zou mogen worden  :)
Maar ondanks soms voorkomende fouten: WELKOM om het modelspoorforum!
Paul

Chrisrail

#21
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

stoomlokje

Ondanks alle commentaar,
van harte welkom op het forum, Herman  :) :)
Saskia