Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Groeten uit de kempen

Gestart door HC Treintje, 28 december 2019, 12:11:26 PM

HC Treintje

Ik ben Herman onder de forum naam HC Treintje, ben 59 j en op brugpensioen sinds 2017 en ben dit jaar terug gestart met modeltreinen (ben een beginneling).

Michael

Herman welkom op het forum, gestart met modeltreinen, welke schaal, tijdperk, land?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Pierre

Hallo Herman. Welkom op het forum. ;)
Groet Pierre.


Geert

Welkom Herman,

Ik ben ook uit de kempen, in welk dorp, stad woon je?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

Welkom Herman,
ben ook benieuwd naar de regio.
groeten eddy

Gerolf

Welkom op ons forum, Herman  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#7
ook Welkom hier op het forum en groeten uit het Gentse !  :) ;)

Johnnytrein

Welkom op ons forum maar bent u nu HC treintje of HC trientje ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

HC Treintje

#9
Hallo allemaal,
Ik woon in Pulle deelgemeente van Zandhoven.
Grts,
HC Treintje  8) 8)

Rangeerduivel

Welkom hier bij ons Herman

Citaat van: Johnnytrein op 29 december 2019, 14:54:42 PM
Welkom op ons forum maar bent u nu HC treintje of HC trientje ?

:o ;D ;)

HC Treintje

Ik vindt dit niet grappig ik hou van een grap maar deze is er over
Mis Honnytrein!!! :-* :-* :-*

Johnnytrein

Ik vroeg dat omdat nieuw bericht HC treintje stond en ook HC trientje blijkbaar intussen aangepast 
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jef

Citaat van: HC Treintje op 31 december 2019, 01:38:19 AM
Ik vindt dit niet grappig
dt-fouten vind ik dan weer niet grappig...
U heeft zelfs uw voornaam verkeerd ingevuld, want er staat Hermna in plaats van Herman...

Toch welkom op het forum!
Tuut zei de trein en de statie vertok.

BR-59

@ Jef: Vanzelfsprekend is het maken van taal fouten niet gewenst, maar er zijn omstandigheden, waardoor het toch met enig regelmaat voorkomt. Hierbij valt te denken aan dyslexie (woordblindheid), analfabetisme (on-/laag geletterdheid) of zelf een medische oorzaak, zoals een TIA of hersenbloeding.
Zelf heb ik een TIA gehad en daardoor typ ik bijvoorbeeld veel fouten, zoal eht, mdische, ofuten, enz. De meest haal ik er wel uit bij het nalezen, maar er blijven er ook wel zitten.
In deze zou ik een ieder dan ook willen vragen om degene, die een taalfout maakt, hier even via pb op de hoogte te brengen, zodat de fout hersteld kan worden.
Het vermelden van dergelijke fouten en publiek, werpt alleen maar een hogere drempel op en dat lijkt mij niet de bedoeling van een forum.

Dus laten we 2020 met elkaar op een fijne manier beginnen in de gedachte: leven en laten leven en daarbij kunnen genieten.