Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 198

Gestart door Michael, 22 december 2019, 10:53:03 AM

Michael

Alle drukte voor de kerst zou ons doen vergeten dat het volgende nummer op 27-12-2019 wordt verwacht, mooi op tijd om onder het genot van MSM 198 bij te komen van de kerstdagen.
Misschien wil Luc nog een tip van de sluier oplichten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

Prima. Maar laten we hem eerst bedanken voor weer een jaartje VOLLE inzet voor ons mooie blad.
Fijne Feestdagen Luc en je vrouw natuurlijk ook.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 22 december 2019, 11:10:41 AM
Prima. Maar laten we hem eerst bedanken voor weer een jaartje VOLLE inzet voor ons mooie blad.
Fijne Feestdagen Luc en je vrouw natuurlijk ook.
idem en wat nog meer is nu heeft hij nog veel meer tijd om die inzet te spreiden !  ;D ;)

doomslu

Hij komt er aan, mannen.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Cozzy

Woaw, prachtige cover!!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

met wat voor mij betreft de mooiste kleurcombinatie van Belgisch spoorwegmateriaal  dat ooit op  de Europese spoornetten bolden,hoewel een latere uitvoering van de 16 ook zou kunnen! Ooit zo'n blauw rijtuig met een oranje I6/I10 in het station van Rimini zien staan blinken ! Gewoon prachtig ;D

oebr

inderdaad een heel mooie coverfoto, genieten !!
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

doomslu

En het artikel hoe je deze loc zo besneeuwd krijgt is schitterend (vind ik).  :-*
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

en hopelijk hoeft een artiel om die sneeuw weer weg te krijgen niet ! ;D ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 december 2019, 19:11:48 PM
en hopelijk hoeft een artiel om die sneeuw weer weg te krijgen niet ! ;D ;)
Laten dooien in de oven.  ::) ??? ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

Bij voorkeur toch best niet uw allerwaardevolste verzamelstuk, in casu loc, te misbruiken voor dit gepegel...
Bij voorkeur bis:   indien onervaren, beter even wachten tot je het winters artikel hebt gelezen ....

SuSke

het is wel een stevige uitdaging  ;D ;D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Ik kijk er naar uit  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

59erke

Mooi eindejaarsnummer, vooral artikels betreffende decoderinbouw vind ik uitermate nuttig.
Deze keer had ik als N rijder hier niet veel aan, maar ik denk mocht MSM dit thema wat opentrekken en artikels publiceren van de meest bekende oudere HO, N of zelfs Z loks dit wel kan aanslaan.

Niet iedereen ziet het zitten om printjes volledig te ontmantelen om een decoder in te bouwen, dus zouden dergelijke artikels wel kunnen helpen.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan