Modelspoor, Algemeen en H0 > Testervaringen rollend materieel

B-Models Metal Edition

<< < (2/4) > >>

Rangeerduivel:
Ze smijten er soms erg met hun muts naar... ::)
Iemand schreef hier ooit eens op dit forum;" We mogen blij zijn dat zij treinen willen maken zodat wij ze kunnen kopen!" en dat hebben ze waarschijnlijk ook letterlijk gelezen!

--- Citaat van: 55erke op 20 december 2019, 00:16:34 am ---Is er geen fout gebeurt bij de producent ? ,  verkeerde draaistellen eronder gezet of zo.

--- Einde van citaat ---
Dat moeten zij, met hun jaren ervaring, dan ook zien en gewoon niet uitleveren als het op niks trekt... :-[

--- Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 december 2019, 00:31:16 am ---zou die diameter van de wielen/assen wel de juiste zijn ?

--- Einde van citaat ---
Die diameter lijkt mij deze die altijd wordt gebruikt Peter, anders zou het draaistel zelf hoger staan en dat lijkt mij niet het geval!

;)

ACFI:
En wat was de reactie van de fabricant?

ACFI

ERVIN:
Er is een mail onderweg naar Vanbiervliet , als ik hier antwoord op heb laat ik het jullie weten.
Wat ik wel vreemd vind , omdat beide wagons al uitverkocht lijken te zijn , er niemand melding heeft gemaakt over deze draaistellen hier op het forum , of ben ik de enige die deze wagons heeft gekocht??

OlivierV:
Eigenlijk kon je al zien uit de catalogus dat die veel te hoog op poten gingen staan ... De buffers lijken zelfs hoger te komen dan menig marklin wagen/rijtuig (daar staan de buffers bijna altijd te hoog zodat de marklin koppeling kan passeren).
De remblokken zelf lijken mij ook nogal ver van de wielen te zitten.

Kleur van de containers is inderdaad goed, maar we weten al langer dat ze daar mooie containers kunnen maken.

mardig23:
Ik ben er geweest, en de DHL is uitverkocht, en van de MSC stond er nog ééntje.
Alle andere stonden nog in de winkel.

Effe van dicht bekeken en inderdaad, die DHL en die MSC staan een stuk hoger dan al het vorige materiaal dat ze hebben gemaakt.
Spijtig, een gemiste kans...

De MSC stond 95€ in de winkel. Dat heb ik dan maar laten voorbijgaan...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie