Scheldeland

Gestart door Fred, 07 december 2019, 22:36:52 PM

Fred

IMG_7004 by frederic214, on Flickr

Dit is dan het zicht vanaf het station naar de brug en de splitsing naar "Den Briel".   Deze foto is genomen vanop een verkeersbrug waaronder de lijn verdwijnt achter de coulissen. 

Hopelijk hebben jullie hierdoor een beter zicht op het geheel.

Van zodra mogelijk zal ik een filmpje posten waarbij een trein gevolgd wordt over heel de baan conform de suggestie van Olivier. 
Frederic

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

steamdriven

Weeral heel mooie dingen. Je hebt de sfeer helemaal te pakken.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Decapod

Heel mooi. De eenvoud en de aandacht voor detail ... heel charmant!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Fretbol

Citaat van: Gerolf op 07 maart 2021, 20:55:19 PM
Mooie foto  :)
1

Mooie reclame-foto op de zijgevel van het huis ook  ;)

DFS

Toffe baan, het hoeft inderdaad niet altijd een kelder vol te zijn...

erik de noorman

het hoeft inderdaad niet altijd een kelder vol te zijn...

Van deze kwaliteit mag dat wel.   ;D

Erik.

Cozzy

Hele mooie foto's Fred!
Heb jij toevallig een vooraanzicht van de garage? Die lijkt me ook heel erg geslaagd...

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

vanmiegroet

Citaat van: Fred op 07 maart 2021, 20:41:59 PM
IMG_7004 by frederic214, on Flickr

Dit is dan het zicht vanaf het station naar de brug en de splitsing naar "Den Briel".   Deze foto is genomen vanop een verkeersbrug waaronder de lijn verdwijnt achter de coulissen. 

Hopelijk hebben jullie hierdoor een beter zicht op het geheel.

Van zodra mogelijk zal ik een filmpje posten waarbij een trein gevolgd wordt over heel de baan conform de suggestie van Olivier.

Als vrijwilliger bij de Stoomtrein Dendermonde Puurs is het zalig om dit baantje te zien ^^
Ik hoop dat er nog meer beelden komen :)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Fred

Citaat van: Cozzy op 08 maart 2021, 19:43:43 PM
Hele mooie foto's Fred!
Heb jij toevallig een vooraanzicht van de garage? Die lijkt me ook heel erg geslaagd...

Groeten,
Tom

Bedankt Tom.  Hierbij een foto van de garage. De gevel bestaat uit pluimkarton.  De poort uit dun plastic.
Niet het niveau van de grootmeesters van dit forum ;), maar voor de achtergrond voldoet dit (voor mij althans).

garage by frederic214, on Flickr
Frederic

Fred

#85
Citeer

Als vrijwilliger bij de Stoomtrein Dendermonde Puurs is het zalig om dit baantje te zien ^^
Ik hoop dat er nog meer beelden komen :)

Bedankt voor de leuke commentaar.  Het is eigenlijk wel een idee om Scheldeland in Stoom op mijn baan uit te beelden...   Eerst het gepaste materieel vinden.

Ik kijk overigens vol bewondering naar het immense werk dat jullie verrichten om de lijn in stand te houden evenals de indrukwekkende collectie rollend materieel. 
Frederic

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Fred op 17 augustus 2021, 23:39:49 PM
Niet het niveau van de grootmeesters van dit forum ;)
iets simpel heel geloofwaardig brengen getuigd altijd van hoog niveau

Michael

Hele draadje even doorgelezen, prachtig hoe je het slijk en het water hebt gekleurd, leuk dat je ook zo laat zien dat het water mee gaat met de getijen. ook de stations omgeving ziet er super uit. Veel plezier nog met het rangeren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Hey Fred,

Die garage ziet er top uit.  Heel herkenbaar qua stijl, kleur en sfeer.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: evan op 18 augustus 2021, 03:53:31 AM
Hey Fred,

Die garage ziet er top uit.  Heel herkenbaar qua stijl, kleur en sfeer.
Vind ik ook!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *