foutje?

Gestart door BartT, 05 december 2019, 12:17:22 PM

Peter

Funktioneerd bij mij normaal met Firefox. Geen probleem
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

werkt hier perfect en deze ochtend zelfs een update van firefox gehad

doomslu

Dat "archief" is heel oud, een overblijfsel van de omschakeling naar deze software in 2012. Ik zal dat eens weghalen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Van mij mag je dat archiefdeel weggooien, ik kijk er nooit in.

SuSke

Citaat van: SuSke op 05 december 2019, 21:30:19 PM
Hier ook niet aan de hand.

En die "archief" delen, die bekijk ik nooit, wat daar in staat is bijna archeologie en er wordt niet naar verwezen bij een zoekactie, dus...
misschien kunnen de moderatoren dat er eens gewoon uitzwieren.

Had ik ook al eens gezegd....  :o :o :o
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Archief gaat hier ook nergens heen, komt terug naar de hoofdpagina van het forum.

Dit op W10 en Firefox.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Het archief werkt inderdaad niet, en dit sinds het begin van de overschakeling in 2012. Dat wordt zo regelmatig (om de paar jaar) eens gemeld, zoals ook eens in 2017. En dan ging Luc deze rubrieken eens wissen...  ::) ;D 

Tot over een jaar of twee.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

bollen neus

Citaat van: Michiel op 10 december 2019, 08:33:31 AM
Het archief werkt inderdaad niet, en dit sinds het begin van de overschakeling in 2012. Dat wordt zo regelmatig (om de paar jaar) eens gemeld, zoals ook eens in 2017. En dan ging Luc deze rubrieken eens wissen...  ::) ;D 

Tot over een jaar of twee.  ;)

LS praktijken noem ik dit.
Den Eric.

Gerolf

Citaat van: bollen neus op 10 december 2019, 08:43:58 AMLS praktijken noem ik dit.

Dat is pas vloeken  ;D  ;D

Het archief is zonet verwijderd  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Citaat van: Gerolf op 10 december 2019, 10:08:20 AM
Citaat van: bollen neus op 10 december 2019, 08:43:58 AMLS praktijken noem ik dit.

Dat is pas vloeken  ;D  ;D

Het archief is zonet verwijderd  ;)

Aan die termijnen komen onze moderatoren nog bij lange niet.

Mooie actie Gerolf, bedankt
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 10 december 2019, 13:51:23 PM
Mooie actie Gerolf, bedankt

Tja...ik kan het toch niet al zelf doen hé...! ;D ;D ;D

;)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about