Gangelter Modellbautage 2019 30 november en 1 december in Gangelt (D)

Gestart door BartT, 24 november 2019, 10:18:20 AM

BartT

Gangelter Modellbautage 2019  komend weekend  30 november  en 1 december in Gangelt (D).

De Modell-Eisenbahn-Freunde  Gangelt nodigen u van harte uit om de bekende Internationale Gangelter Modelbouwdagen, welke dit jaar voor de 24ste keer gehouden worden, te bezoeken.

Zaterdag 30 november:  van 10 tot 18 uur
Zondag 1 december:  van 10 tot 17 uur

Adres:  Gesamtschule , Kritzraedtstrasse, 52538 Gangelt

Gangelt (D)  ligt 10km bij Sittard(NL) over de grens.

De entree bedraagt slechts 7 euro . Er geldt ook een gezinskorting
Kinderen tot 14 jaar gratis entree
DB grensverkeer 1980-83
Intellibox Koploper

Metpetergaathetbeter

Tja Bartje dat wordt volgend weekend trakteren  ;D wij met de Amsac zijn alvast aanwezig  :) ;)

evan

1 December is een Zondag en 2 een Maandag... Best even corrigeren ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 24 november 2019, 12:23:35 PM
1 December is een Zondag en 2 een Maandag... Best even corrigeren ;)

Ik heb het algauw even aangepast om misverstanden te vermijden... :)

;)

renstimpie

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 november 2019, 11:10:00 AM
Tja Bartje dat wordt volgend weekend trakteren  ;D wij met de Amsac zijn alvast aanwezig  :) ;)

En de mannen van het spoor ook.''😁

raf

ik kom met de htc kijken
verleden jaar daar nog gestaan met duikboten maar dit jaar dus om een of andere reden niet
volgens de mensen van sonar zou er geen plaats zijn wegens verbouwingen

maar we zien wel dus tot zaterdag

is er ergens een oplijsting wie waar staat
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

robboxxx

Ik ga er al jaren heen. Een hele leuke beurs met veel variatie.

Metpetergaathetbeter

#7
Bart en andere clubleden,

Terug van een leuk weekendje  treintjesrijden.Wij als club kunnen alleen maar kijken met grote ver/bewondering en respect hoe zo'n(klein) clubje(eigenlijk amper zo groot als AMSAC) zo'n grootse beurs op poten kan zetten en organsiseren. Verwonderd waren wij van het vele volk, eigenlijk op den buiten(platteland)daar in het frisse('s avonds en zondags) net stukje Duitsland.Eigenlijk mogen we stellen dat we zelfs een beetje jaloers zijn/waren(op een possitieve wijze dan) van het gehele gezellige gebeuren, belangstelling van de vele internationale  bezoekers daar in het schier(net niet) Drielandenpunt!
Alvast bedankt voor het gastvrije ontvangst en hopelijk tot nog eens ?

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

#8
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2019, 08:59:36 AM
Bart en andere clubleden,

Terug van een leuk weekendje  treintjesrijden.Wij als club kunnen alleen maar kijken met grote ver/bewondering en respect hoe zo'n(klein) clubje(eigenlijk amper zo groot als AMSAC) zo'n grootse beurs op poten kan zetten en organsiseren. Verwonderd waren wij van het vele volk, eigenlijk op den buiten(platteland)daar in het frisse('s avonds en zondags) net stukje Duitsland.Eigenlijk mogen we stellen dat we zelfs een beetje jaloers zijn/waren(op een possitieve wijze dan) van het gehele gezellige gebeuren, belangstelling van de vele internationale  bezoekers daar in het schier(net niet) Drielandenpunt!
Alvast bedankt voor het gastvrije ontvangst en hopelijk tot nog eens ?

Groeten Peter ;)

Dat het een plezant tof weekend was ben ik het volledig mee eens, alhoewel sommigen meerdere malen dit weekend nogal wat problemen hadden met (vooral) hun vingers... ;D ;D


Het zicht op Gangelt van aan de deur van ons logies;

En dan de beurs zelf, heb ik enkel foto's gemaakt van de hall waar Amsac stond, maar de hele beurs bestond wel uit het driedubbele van deze hall;






Filmpje;


"unser Mädchen" was uiteraard ook weer van de partij.... :)


En nog een overzicht van de zaal, een sfeer die ieder van ons wel bekend is;






;)





doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 02 december 2019, 14:45:56 PM



Ik schrok me haast een hoedje. Het eerste ogenblik dacht ik dat hij aan 't modelbouwen was, maar hij is aan 't eten...  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

toffe beurs maar door de verbouwingen was er voor de duikboten (sonar)dit jaar geen plaats .maar nu heb ik eens zelf wat kunnen rond lopen en een babbeltje slaan met de standhouders .amsac proficiat maar de andere (sint niklaas)moeten er niet voor onder doen .
3 loodsjes aangekocht en ik had ze alle 4 moeten kopen de ju

maar het is inderdaad een gezellige beurs en je komt er allerhande volk tegen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

#11
Citaat van: doomslu op 02 december 2019, 14:52:06 PM
Het eerste ogenblik dacht ik dat hij aan 't modelbouwen was, maar hij is aan 't eten...  ???

Niet direkt, al zou je denken van wel, maar het waren eerder problemen met "zijn eten"die hij aan het oplossen was dmv zijn vroeger "gehavende" vingers... ;D ;D
Details zouden ons jammer genoeg te lang bezig houden om ze hier te publiceren, maar het waren onder meer die details die er al bij al een prachtig week-end hebben van gemaakt!

;)

renstimpie

Idd een aangename beurs.. ik zal morgen wat foto's plaatsen.. 😁

BartT

De "Modelleisenbahn Freunde Gangelt" dankt alle bezoekers en deelnemers voor de geweldige tentoonstelling. Ik denk dat iedereen op een tevreden evenement terugkijkt. Fijn om jullie positieve reacties te kunnen lezen.
We hopen jullie allen, en nog veel meer nieuwe bezoekers te kunnen verwelkomen op onze 25ste tentoonstelling op 28 en 29 november 2020.
Er wordt nu al weer druk georganiseerd, om de bezoeker dan weer te kunnen "begeisteren"!!
   ;)

Tot dan!!

Bart, namens Modelleisenbahn Freunde, Gangelt



DB grensverkeer 1980-83
Intellibox Koploper

OlivierV

Ook van mij en ik denk dat ik ook wel voor de rest van AMSAC spreek die mee was een dikke proficiat aan de organisatie. Club ter grootte van AMSAC die een beurs van dit formaat op poten kan zetten. Chapeau. Alles was netjes geregeld. Wij komen graag weer!

Hieronder wat sfeerplaatjes van aan onze baan.

Het AMSAC-Team van zaterdag.
AMSAC GANGELT by AMSAC Ghent, on Flickr

Driedubbeltractie, moet kunnen!
Triplet by AMSAC Ghent, on Flickr

Aanwezige leden die met de gsm in clubverband treintje spelen en zo samen de baan bedienen! Zelfs met een bezeerde vinger!
Gangelt Rijden by AMSAC Ghent, on Flickr

Gangelt Rijden by AMSAC Ghent, on Flickr

De boel inladen
Gangelt Laden Gent by AMSAC Ghent, on Flickr

Vrolijk en gezwind de boel monteren.
Gangelt Opbouw by AMSAC Ghent, on Flickr

Uitblazen op zondag.
Gangelt Rijden by AMSAC Ghent, on Flickr

Interim stationschef.
Gangelt Rijden by AMSAC Ghent, on Flickr

Toeschouwers die de trap voor kinderen uittesten.
Gangelt toeschouwers by AMSAC Ghent, on Flickr

Drukte in de opstelsporen.
Gangelt opstelstation by AMSAC Ghent, on Flickr

Te veel gedronken?  ::)
Gangelt zat by AMSAC Ghent, on Flickr

Ciao.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan