Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De kindermond

Gestart door dani, 20 november 2019, 07:18:57 AM

dani

Kleine Sofie (5,5):  oma hoe oud ben jij ?
Oma : wel schat, zo oud dat ik het niet precies meer weet...
Sofie : dan weet ik een truukje .... kijk op het etiket achteraan in je slipje, bij mij staat daar 5-6 j
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Dan krijgen we problemen:

S = ongedefinieerd
M = 1000j
L = 50j
XL = 40j
XXL = 30j
XXXL = 20j

;D ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Bij mij gaat het eerder de andere richting uit.... Was ooit M, nu XL en het betert niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Chrisrail

#3
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Citaat van: Havoc op 20 november 2019, 13:35:40 PM
Bij mij gaat het eerder de andere richting uit.... Was ooit M, nu XL en het betert niet.

Ik ken het Johan. Bij mij was dit ook.
Tot je hoort van je arts dat je een foie gras aan het kweken bent en dan ...
... nu 4 maand later terug naar M  (15 kg lichter  :) ) door anders (lees gezonder) te eten.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 20 november 2019, 16:41:41 PM
... nu 4 maand later terug naar M  (15 kg lichter  :) ) door anders (lees gezonder) te eten.

Ho maar dat is gemakkelijk te halen, ik volg daarvoor een Kiwi-dieet...
Zeer gemakkelijk en toch effectief.

;)

Havoc

Citaat van: Koen op 20 november 2019, 16:41:41 PMTot je hoort van je arts dat je een foie gras aan het kweken bent en dan ...

Dat heb ik al gehoord.... "je hebt geluk dat het geen nieuwjaar is, anders was het foie gras geweest" dixit de radioloog na een echo. Maar kiwi's? Komt niet in huis.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Koen

Citaat van: Rangeerduivel op 20 november 2019, 16:58:36 PM
Citaat van: Koen op 20 november 2019, 16:41:41 PM
... nu 4 maand later terug naar M  (15 kg lichter  :) ) door anders (lees gezonder) te eten.

Ho maar dat is gemakkelijk te halen, ik volg daarvoor een Kiwi-dieet...
Zeer gemakkelijk en toch effectief.

;)

Nee, ik eet gewoon alles maar minder, minder vet en meer groenten en fruit. Voor mij is het geen dieet maar een verandering van eetgewoonte.
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 20 november 2019, 21:21:34 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 20 november 2019, 16:58:36 PM
Citaat van: Koen op 20 november 2019, 16:41:41 PM
... nu 4 maand later terug naar M  (15 kg lichter  :) ) door anders (lees gezonder) te eten.

Ho maar dat is gemakkelijk te halen, ik volg daarvoor een Kiwi-dieet...
Zeer gemakkelijk en toch effectief.

;)

Nee, ik eet gewoon alles maar minder, minder vet en meer groenten en fruit. Voor mij is het geen dieet maar een verandering van eetgewoonte.

Ja maar bij een kiwi-dieet mag je ook alles eten hé, uitgenomen kiwi's.... ::)

;)

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 20 november 2019, 21:39:23 PMJa maar bij een kiwi-dieet mag je ook alles eten hé, uitgenomen kiwi's.... ::)

Ik doe mee!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Ik ben januari behonnen met WW en intussen 31 kilo lichter.  15 te gaan maar niks op de labels in mijn ondergoed behalve "kalf in't Klein"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ronald

Citaat van: Koen op 20 november 2019, 21:21:34 PM
Nee, ik eet gewoon alles maar minder, minder vet en meer groenten en fruit. Voor mij is het geen dieet maar een verandering van eetgewoonte.

Voor mij ook.... in een klein jaar ruim 23 kg (125 naar 102). Minder suiker, minder koolhydraten, gezonder en kleinere porties eten. Moet nog een kilo of 7 af.

Idd niet meer afvallen maar een nieuwe betere levensstijl. Voelt zeker beter. :)