Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Boekenbeurs Lierse Modelspoorwegen De Geit

Gestart door trainspottingjr, 18 november 2019, 22:53:42 PM

trainspottingjr

Als club stellen we u graag onze volgende activiteit aan jullie voor,

op zondag 1 december is het tijd voor onze jaarlijkse traditie, onze boekenbeurs die toe is aan zijn 31ste editie en welke uniek is door zijn concept van het aanbieden van louter literatuur met als thema de spoorwegen, alsook de buurtspoorwegen.

Eveneens DVD's of filmmateriaal met thema ' de spoorwegen ' zijn hier zeker terug te vinden.

Op deze boekenbeurs vind u zowel particulieren als de gekende shops van TSP en BVS.

WAAR : Parochiezaal Heilig Hart
            Eeuwfeestlaan 60 2500 Lier

OPENINGSUREN :  09u00 tot 13u00

INKOM: € 2,00

Voor zij die dorst of honger hebben kleine catering is aanwezig.



Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

just4fun

Vraagje: hoe zit het met de parkeermogelijkheden en -prijs in de omgeving van Eeuwfeestlaan?
Indien "onmogelijk" of "peperduur" probeer ik (eindelijk) eens te komen, maar dan per 2-wieler Harley-traptemzelf.
Paul

Peter

Dat is weeral pech hebben
Zaterdag 30-11 en zondag 01-12 sta ik samen met mijn echtgenote weer gezellig met ons standje op de kerstmarkt in Antwerp Expo 
Met vriendelijke groeten
Peter

trainspottingjr

Parkeren is op zondag niet betalend in Lier, en in de straat is voldoende parking aanwezig.

Er is daar een grote superette (gesloten op zondag) die ook wat parkeerplaatsen ter beschikking heeft, eveneens aan het station is ook voldoende parking en deze bevind zich op wandelafstand.

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW