Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Chambéry in 2021?

Gestart door Luc, 15 november 2019, 19:15:21 PM

Luc

Sorry, Frans, ik heb u daarjuist het formulaar gestuurd dat IK had ingevuld!  :-[ :-[ :-[

Nu heeft u een "leeg" formulaar gekregen  :)
Oufti!

renstimpie

Luc,

je mag dit ook sturen naar info at msc-spoor dot be

Tim

Luc

Graag!

Heeft U mijn bericht betreffende Mobexpo gezien?  8)
Oufti!

renstimpie

Heeft er iemand al een antwoord gekregen voor deze expo?

tim

Luc

Ik toch niet, maar dat verbaast me niet... die zijn niet gewent een ontvangstbewijs te sturen!
Oufti!

OlivierV

Citaat van: renstimpie op 27 januari 2020, 19:18:18 PM
Heeft er iemand al een antwoord gekregen voor deze expo?

tim

Wij afgelopen vrijdag, ik stuur deze week een respons. Zal jullie ook vermelden ivm evt gecombineerd vervoer.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Wij hebben ook nog niets gezien op onze voorstellen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Positieve reactie ontvangen...

Luc

Ik heb een mailtje van de organisator gekregen; hij vraagt me dat te vertolken en te publiceren:

- hij heeft meerdere voorstellen gekregen, en hij weet NU nog niet precies hoeveel geld hij zal hebben; dus zal hij maar een definitief antwoord kunnen geven tegen einde 2020.

- @ MTD: Frans, hij vraagt dat ge AUB een paar fotos van elke baan opstuurt opdat hij een keuze zou kunnen maken.

- @ Leuvense Spooreen Vrienden: hij toont veel interesse, hij zou graag iets van die schaal hebben, en hij vraagt of het mogelijk is (of niet) dat u maar met een deel van die 22 m kan komen. Schijnt dat die 22 m misschien te veel zijn.

- AMSAC en MSC: stay tuned, nieuws komt: zijn mail was niet duidelijk genoeg, en ik heb uitleg gevraagd.


Ben ik iemand vergeten?
Oufti!

SuSke

Luc, bedankt voor de feedback. We gaan daar voor zorgen en een en ander aan kosten daar bij zetten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: renstimpie op 28 januari 2020, 23:51:15 PM
Positieve reactie ontvangen...
Wij ook.

Zoals aangegeven Chateau Migraine kan gerust in de camionette erbij bij ons. De organisator vond dat alvast een puik idee om kosten uit te sparen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Luc

Ik heb verduidelijkingen gekregen.

- voor AMSAC is alles tot nu toe in orde.

- @ MSC: Tim, wil je AUB een inschrijvingsformulier invullen en naar hem opzenden? Alles is OK, maar hij heeft het ingevuld formulier niet...  ;)
Oufti!

renstimpie

nogmaals doorgestuurd... 

T

Luc

Tja, ik denk wel dat hij dat kwijt was  :)
Oufti!