Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Chambéry in 2021?

Gestart door Luc, 15 november 2019, 19:15:21 PM

Luc

Twee weken geleden stond "Bolormaa Mashbalgir" hier:



Het was echt fijn, groot en van goede kwaliteit, we hadden een goede WE met veel volk, en een redelijk konfortabele vergoeding.

De organisator heeft mij gevraagd om reklame te maken, hij zou graag goede belgische (en nederlandse?) banen hebben voor zijn volgende editie.

;) ;) ;)

Oufti!

Rangeerduivel

Stel hem eens "LeMur" van Amsac voor, of nee, dat zullen wij zelf wel doen! ;D

;)


Rangeerduivel

Citaat van: Martin Welberg op 15 november 2019, 21:40:40 PM
Spreekt ie engels?

Allée Martin, Frans kan voor een Nederlander nu toch hét probleem niet zijn... ;D ;D ;D ;D

;)

Martin Welberg

Nu ja, ben 4talig maar die zit er net niet bij.. ::)

Luc

Citaat van: Rangeerduivel op 15 november 2019, 21:08:19 PM
Stel hem eens "LeMur" van Amsac voor, of nee, dat zullen wij zelf wel doen! ;D

;)

Ja, doe dat liever zelfs!  :)
Oufti!

Luc

Citaat van: Martin Welberg op 15 november 2019, 21:40:40 PM
Spreekt ie engels?

Weet ik niet zeker, maar waarschijnlijk niet! Kan IK u helpen?  :)
Oufti!

SuSke

Phouf, zo'n 870km vanuit Antwerpen + tol met een grote camionette.... Het zal dan toch wel een degelijke vergoeding moeten zijn en de nodige overnachtingen.

Luc, zijn er al data gekend voor 2021?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

Weet ik ook niet zeker, maar ik denk van neen; dit jaar was het de eerste WE van november.
Oufti!

Paulogic

Ne pas bij la porte he...  ;D

Maar misschien nadien even doorrijden en er direct een weekje Trop Santé in Saint Tropez van maken ?
mvg,
Paul(ogic)

Chrisrail

#10
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

doomslu

 ;D

Even serieus: voor zo'n afstand denk ik dat de organisator beter af is met een kleine baan met 2 personen, tenzij de brave man een groot budget heeft, dat weet ik niet hé.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Luc

Citaat van: doomslu op 16 november 2019, 09:59:53 AM
;D

Even serieus: voor zo'n afstand denk ik dat de organisator beter af is met een kleine baan met 2 personen, tenzij de brave man een groot budget heeft, dat weet ik niet hé.

Dat is het precies! Wij waren er met ons getweetjes, met "Bolormaa" en onze eigen wagen. We zijn donderdag morgen weggereden, een hotel in Lons-Le-Saunier, we waren in Chambéry op vrijdag begin van de namiddag, en opbouwen. Gelogeerd tot maandag morgen, en we waren maandagavond tegen 20 uur thuis.

Het is redelijk vermoeiend, en er is zeer veel volk. Ik heb 320€ vergoeding gevraagd en gekregen, en dat betaalt het hotel onderweg, een of twee maaltijden, een bidonneke ADBlue en al de brandstof (zelfs efkens meer, want de laatste halte was in Luxemburg, en er blijft nog veel van over!)

Wij zijn blij dat we er waren, en gaan in 2021 terug!  :)
Oufti!

Martin Welberg

Citaat van: Luc op 15 november 2019, 23:11:54 PM
Citaat van: Martin Welberg op 15 november 2019, 21:40:40 PM
Spreekt ie engels?

Weet ik niet zeker, maar waarschijnlijk niet! Kan IK u helpen?  :)

Nou, als mede organisator en scout van OntraXS! is er denk ik in de samenwerking wel wat mogelijk..

Rangeerduivel

Citaat van: Luc op 16 november 2019, 10:33:38 AM
Wij waren er met ons getweetjes, met "Bolormaa" en onze eigen wagen. We zijn donderdag morgen weggereden, een hotel in Lons-Le-Saunier, we waren in Chambéry op vrijdag begin van de namiddag, en opbouwen. Gelogeerd tot maandag morgen, en we waren maandagavond tegen 20 uur thuis.

Het is redelijk vermoeiend, en er is zeer veel volk. Ik heb 320€ vergoeding gevraagd en gekregen, en dat betaalt het hotel onderweg, een of twee maaltijden, een bidonneke ADBlue en al de brandstof (zelfs efkens meer, want de laatste halte was in Luxemburg, en er blijft nog veel van over!)

Een hotel onderweg....? da's al een serieuze kost die je kan vermijden....
Wij vertrokken indertijd om 7u 's morgens om 's anderendaags 's morgens in de omgeving van Milaan te staan, en dan waren wij de Alpen al doorgestoken in een tijd dat er ginder nog zo goed als geen snelweg lag, en dan nog met volgeladen vrachtwagen!
Wij waren dan die eerste avond Chambéry al voorbij
Of als ik op vakantie ga naar het Gardameer vertrek ik om 21u00 om ginder 's morgens om 07u30 aan te komen (1160km)
Je kan het bekijken als een aparte belevenis/avontuurtje, terwijl de (internationale) bekendheid van je baan ook ineens een flinke boost krijgt.
Maar ja, de mensen zijn niet veel meer gewoon de dag van vandaag... ::)

Maar dat die organisatie een tamelijk groot budget moet hebben klopt idd wel!