Modelbaan Rod Stewart

Gestart door gardevil, 13 november 2019, 13:24:47 PM

dieselfreak

Fijn om te lezen dat er toch nog iemand is die let op correct taalgebruik. ;)
MC

bollen neus

Citaat van: dieselfreak op 27 december 2019, 17:48:22 PM
Fijn om te lezen dat er toch nog iemand is die let op correct taalgebruik. ;)

Tja Marc, tis nie veur nieks nen Nollander hé? :D
Den Eric.

dieselfreak

Helaas zijn er ook veel Nederlanders die het niet zo nauw nemen met taalregels, ik erger mij soms groen en blauw aan het taalgebruik van tegenwoordig, ook in de pers duiken regelmatig sms afkortingen en andere taalzonden op, zum kotzen! Om het met een oud lied van Raymond van het Groenewoud te zeggen, 'er is geen klasse meer, de mensen zijn het leven moe.' Maar we wijken af, terug naar het onderwerp van dit draadje.
MC

Metpetergaathetbeter

#18
dichterlijke vrijheid heet zoiets.........

Rangeerduivel

#19
Citaat van: dieselfreak op 27 december 2019, 18:32:51 PM
Helaas zijn er ook veel Nederlanders die het niet zo nauw nemen met taalregels, ik erger mij soms groen en blauw aan het taalgebruik van tegenwoordig, ook in de pers duiken regelmatig sms afkortingen en andere taalzonden op, zum kotzen! Om het met een oud lied van Raymond van het Groenewoud te zeggen, 'er is geen klasse meer, de mensen zijn het leven moe.' Maar we wijken af, terug naar het onderwerp van dit draadje.

Toch nog even doorbomen; IK BEN HET HIER VOLLEDIG MEE EENS!!!

Ik krijg de kriebels van dat gsm-taaltje" zoals ik dat noem...mijn wordt men, zijn wordt zen, hoor wordt zenne enzovoort...
DT fouten te na, dat is gewoon dommigheid...of indertijd  bezig met inktproppen schieten in plaats van op te letten in school! ;D
Onze kultuur verloedert, straks moeten Vlamingen zelf nog een integreringscursus volgen  ::)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 december 2019, 18:34:09 PM
aléz wij zijn weer vertrokken.....

Tja Peter, kwetst de waarheid..?  :-[
Eénvoudig op te lossen, inktpropgebruik achter laten! ::)

;)
Btw, de knop "verander" heeft niets te maken met dichterlijke vrijheid, en echte 'dichters' zullen niet gauw fouten maken!

Metpetergaathetbeter

#20
aangezien jij ook die verander-knop hebt gebruikt mag ik er vanuit gaan dat U ook geen 'echte' dichter bent ! :) en nu Rod's modeltrainworld  ;)

bollen neus

En den Rod? Hij zong verder. 8)
Den Eric.

PeterVG

De baan van Rod Steward staat afgebeeld in de "Continental Modeller" van januari 2020.
Het artikel dat Rod's baan vooraf gaat toont sneeuwdiorama "Villeroux".
Tja heren, ik trots ..... nooit gedacht dat ik nog het voorprogramma van Rod Steward zou verzorgen. :o 8) ;D

Metpetergaathetbeter

met zo'n ne artiestennaam PeterVeeGee,misschien dachten ze dat jij de jongere broer was van de Bee Gees  ;D ;)

evan

Citaat van: PeterVG op 28 december 2019, 09:05:27 AM
De baan van Rod Steward staat afgebeeld in de "Continental Modeller" van januari 2020.
Het artikel dat Rod's baan vooraf gaat toont sneeuwdiorama "Villeroux".
Tja heren, ik trots ..... nooit gedacht dat ik nog het voorprogramma van Rod Steward zou verzorgen. :o 8) ;D


;D ;D ;D

Goeike!

Proficiat trouwens!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vyncky

Citaat van: PeterVG op 28 december 2019, 09:05:27 AM
De baan van Rod Steward staat afgebeeld in de "Continental Modeller" van januari 2020.
Het artikel dat Rod's baan vooraf gaat toont sneeuwdiorama "Villeroux".
Tja heren, ik trots ..... nooit gedacht dat ik nog het voorprogramma van Rod Steward zou verzorgen. :o 8) ;D

Wij zijn ook trots dat wij het voorprogramma hebben kunnen bekijken  ;) ;D

Hier mag je echt trots op zijn ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Chrisrail

#26
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

janjozef

De baan van Rod staat ook in de Railway Modeller van december 2019. Ik weet niet of Rod een goede modelbouwer is maar hij heeft wel 2 mensen continu in dienst voor zijn baan te (helpen) bouwen.

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

Citaat van: Rangeerduivel op 27 december 2019, 18:41:13 PM
Ik krijg de kriebels van dat gsm-taaltje" zoals ik dat noem...mijn wordt men, zijn wordt zen, hoor wordt zenne enzovoort...
DT fouten te na, dat is gewoon dommigheid...of indertijd  bezig met inktproppen schieten in plaats van op te letten in school! ;D
Onze kultuur verloedert, straks moeten Vlamingen zelf nog een integreringscursus volgen  ::)

Dat is gewoon Vlaams dialect en heeft niets met gsm-taal te maken zenne, ik zen daar 100% zekerst van zenne, men praat hier altijd zo.  :-X
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: svvander op 14 januari 2020, 10:20:20 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 27 december 2019, 18:41:13 PM
Ik krijg de kriebels van dat gsm-taaltje" zoals ik dat noem...mijn wordt men, zijn wordt zen, hoor wordt zenne enzovoort...
DT fouten te na, dat is gewoon dommigheid...of indertijd  bezig met inktproppen schieten in plaats van op te letten in school! ;D
Onze kultuur verloedert, straks moeten Vlamingen zelf nog een integreringscursus volgen  ::)

Dat is gewoon Vlaams dialect en heeft niets met gsm-taal te maken zenne, ik zen daar 100% zekerst van zenne, men praat hier altijd zo.  :-X

Dat kan je eens doen voor de grap zoals nu, maar als iedereen hier in zijn eigen dialect zou schrijven verlaat ik op staande voet dit forum.
Bij velen is het echter niet voor de grap, maar gewoon uit ONKUNDE, en velen zijn er nog fier op ook!  >:(

;)