Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

tweedehands treinen en wagons

Gestart door wilgo, 10 november 2019, 17:00:42 PM

wilgo

Goeden Dag,

Ik had een vraag :waar kopen Jullie tweedehands materiaal voor jullie hobby ?

Groeten
willy

Jurgen

Ebay, 2dehands, Modelspoorexpo, Euromodelbouw, de vele ruilbeurzen die Belgiƫ rijk is,...

Ik denk dat ik nog wel een uurtje kan doorgaan, maar je begrijpt het wel denk ik.

Belangrijk is dat je goed moet uitkijken en niet zomaar het eerste het beste dat je ziet moet kopen. Kijk en vergelijk, leer de prijzen kennen en koop op termijn tweedehands. Alleen zo zal je koopjes kunnen herkennen en laat je jezelf niet in't zak zetten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Klaas Zondervan

Ik koop dat voornamelijk op beurzen. Maar op dit forum en ook op andere forums wordt vaak materiaal te koop aangeboden. Er kan maar net iets tussen zitten wat je kan gebruiken.

Metpetergaathetbeter

#3
Willy, jammer dat je de regio niet vermeld hebt bij je profiel zo valt het vaak iets minder gemakkelijk je te helpen, wat zoek je, mits je in de regio Gent-Sint Niklaas woont is soms CC Rails een leukbestemming, Belgisch materiaal en LS Models zijn er even duur/goedkoop als elders maar je kunt daar vaak een slag slaan in ander materiaal.Hoewel AC  het meest aangeboden wordt

svvander

Overal een beetje: het valt te zien wat je juist zoekt. Maar op beurzen heb je een breed aanbod. Op internet meestal de betere prijzen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: wilgo op 10 november 2019, 17:00:42 PM
Ik had een vraag :waar kopen Jullie tweedehands materiaal voor jullie hobby ?

Iets konkreter; wat zoek je...? :-\

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 10 november 2019, 21:15:40 PM
Citaat van: wilgo op 10 november 2019, 17:00:42 PM
Ik had een vraag :waar kopen Jullie tweedehands materiaal voor jullie hobby ?

Iets konkreter; wat zoek je...? :-\

;)
Ik denk  treinen en wagons (gezien de titel van de draad), maar aangezien treinen uit wagons bestaan is dat wat dubbel. Allicht ook locomotieven.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

wilgo

Hallo ,
bedankt voor de hulp allemaal.
zoek voornamelijk wisselstroom , regio Limburg

Groeten
willy

Klaas Zondervan

Je kan je het beste in het modelspoorwereldje storten. Dus beurzen bezoeken en op tweedehands sites rondsnuffelen. En niet te impulsief kopen. Alleen kopen waar je echt iets mee wil doen en wat een aanvaardbare prijs heeft.

Peter

Citeerzoek voornamelijk wisselstroom , regio Limburg

Willy dan zijn de regelmatige beurzen in Hoeselt een echte aanrader
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

mag het reclame maken voor een ruilbeurs
zo niet wissen die handel door een mod

8 december 2019
  133ste ruilbeurs Hoeseltse Treinclub vzw

Gemeenschap Centrum Ter Kommen
Europalaan 2
3730 Hoeselt
van 9.00u tot 13.00u

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.