Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 196

Gestart door Bonaza, 25 oktober 2019, 14:25:29 PM

Jurgen

Verdomme, nog steeds niks in de bus!

Blijkbaar zou er wel een proefproject doorgaan in mijn buurt, maar wat dat precies inhoudt is een goede vraag.

De reclame die via De Post komt heb ik alvast wel ontvangen vandaag.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

ik hoop dat het volgende week niet de rest van je persoonlijke post is  :) ;) ik ontving hem net voor de feest(treur)dag !

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Peter

Hier ligt hij al sinds zaterdag in de dagbladhandel
Post is soms (laatste tijd nogal dikwijls) te laat
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

En vandaag zat hij eindelijk in de bus, tijd om te lezen dus!

Ik wil wel nog vermelden dat de plastic stuk was aan de kant waar je het blad open slaat, dus niet de rug. Aan de rug was ook wel een klein scheurtje, maar dat viel mee.
Aan de onderkant is echter wel een kleine kreuk in de omslag en eerste bladzijde.

Jammer dat dit gebeurd, maar deze feedback moet ook gegeven worden. Ben ik kwaad? Nee. Ik vind het alleen spijtig dat De Post op die manier met onze post omgaat. Maar dat is een andere discussie, ik ga lezen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

svvander

Ik kreeg hier juist door dat de post maar 2x per week meer gaat leveren... wordt ook leuk. En jaja, het wordt duurder.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

#21
moet je niet zoveel naar de brievenbus gaan, De post denkt ook aan "uw tijdsbesteding" :)

svvander

Ik heb 'm ondertussen gewoon in de "gazette-winkel" gehaald. Knap nummer wederom. Met heel mooie baantjes. Erik zijn baan kende we al... niettegenstaande ik het artikel toch wel al een stuk of 4 keer doorlezen heb en de foto's in nogmaals in detail heb bestudeerd.
Onze West-Vlaamse vrienden (van de verkeerde voetbalploeg), zouden zeggen: "Bluven goan".
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

gardevil

Hier nog altijd niets, hoop dat ik hem niet weer moet laten nasturen zoals verleden maand.
Zou de postbode ook modeltreinen hebben ?

Enfin we wachten nog even ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 05 november 2019, 10:25:44 AM
En vandaag zat hij eindelijk in de bus, tijd om te lezen dus!

Ik wil wel nog vermelden dat de plastic stuk was aan de kant waar je het blad open slaat, dus niet de rug. Aan de rug was ook wel een klein scheurtje, maar dat viel mee.
Aan de onderkant is echter wel een kleine kreuk in de omslag en eerste bladzijde.

Jammer dat dit gebeurd, maar deze feedback moet ook gegeven worden. Ben ik kwaad? Nee. Ik vind het alleen spijtig dat De Post op die manier met onze post omgaat. Maar dat is een andere discussie, ik ga lezen!


En deze week zat blijkbaar de betaaluitnodiging in mijn mailbox, bij de ongewenste mails. Gelukkig kijk ik deze regelmatig na.

Meteen verlengd voor 2 jaar, dus ondanks de kritiek die ik gaf blijf ik er wel in geloven!

Hopelijk wordt het gedurende de volgend 22 nummers weer even interessant!  ;D

Ik verschoot wel even van het bedrag toen ik vergeleek met voorgaande jaren. Ik heb een prijs teruggevonden van 124 euro voor 2 jaar, ondertussen 146 euro. Maar, dat is dan nog steeds 50 euro goedkoper dan wanneer je de nummers los zou kopen. Dat is een volledig rijtuig of een grote goederenwagen!

Iedereen die het magazine leest en geen abonnement heeft, je weet nu wat je mist.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.