Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Overlijden Ferdinand Van der Avoort

Gestart door Dreha, 25 oktober 2019, 10:47:12 AM

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

den T


Johnnytrein

innige deelneming sterkte voor de nabestaanden :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

PhantomRC

Mijn kennis qua elektriciteit/electronica is zo goed als ... NUL :-( ... allé ja ... op 21/12/2019 schat ik het op 15% ... ik vorder :-) :-) :-)
Lid van niks. :-)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

#20
Sterkte voor familie en vrienden.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Ook onze oprechte deelneming aan de familie en vrienden.

Groetjes,
Koen en Marleen
Nooit te oud om te leren

loco

#22
Weinigen zullen Fernand goed kennen. De meeste zullen hem kennen als Ferre. Voor mij was hij Fernand.
Hij stond mee aan de wieg van de explosie van Belgische modellen in het begin van de jaren 1980.
Als jonge snaak en pas afgestudeerd werkte hij bij de firma Dacker in Antwerpen.
Daar heeft hij in korte tijd het harde zakenleven van treintjes leren kennen.
Na het faillissement van deze firma is hij altijd met treintjes bezig geweest voor zijn hobby.
Wij zijn steeds contact met elkaar blijven houden.
Een goed jaar gelden is zijn moeder overleden waar hij steeds voor gezorgd heeft.
Sommigen zullen zijn vader nog herinneren als verkoper van treintjes op vele ruilbeurzen.
Een paar geleden is hij met pensioen gegaan en is hij lid geworden van een modelclub in Eindhoven.
Daar was hij zeer actief en vond hij een nieuwe thuis en vrienden.
Hij had grote plannen en wilde een trambaantje en een deel van een modelbaan naar Engels voorbeeld bouwen.
Zijn gezondheid was niet opperbest. Hij was er van overtuigd dat hij niet lang zou leven
Jammer genoeg heeft hij gelijk gehad.
Ik zal hem missen.


mahtoska1


Paulogic

Vanwege mijn vrouw en mezelf,
innige deelneming aan familie en vrienden.
mvg,
Paul(ogic)

GECE

Namens onze club AMRA biedt het bestuur zijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden aan.

Mvg
Guido