Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Puerto de Los Speculos.

Gestart door Luc, 23 oktober 2019, 17:13:53 PM

Pierre

Groet Pierre.


Jappy

Zeer origineel. Leuk verhaaltje en tof uitgevoerd. Ook ik ben fan van de Shay.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Luc

Oufti!

Luc

Oufti!

Jappy

Naast de spectaculaire scenery vind ik het leuk dat je het rollend materieel ook wat extra mee geeft. Zoals die platte wagen met de vrachtwagen, of nu dit rijtuig met de figuurtjes en de fiets op het dak. Het blaast net wat meer leven in het tafereel.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Luc

Oufti!

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'


Luc

Oufti!

Luc

Oufti!

Jappy

Ik ben absoluut fan van dit baantje. Zeer origineel thema en fantastisch uitgevoerd! En wat ik nog leuker vind...zie ik in dat filmpje een zeker geel-zwart gestreept zoogdier met een enorm lange staart? Dit baantje moet in Palombië gesitueerd zijn!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Luc

Oufti!

SuSke

Vandaar ook Luc's handtekening. Ook een Franquin-fan  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

Citaat van: SuSke op 23 december 2019, 16:52:30 PMFranquin-fan

Zeker en vast!

Kijk eens wie bij de landbouwcoöperative bediende is!



Oufti!

SuSke

Dat die zijn vibrafoon maar laat staan of er hangt geen blad meer aan een boom  ;D ;D ;D

En nu gaan zoeken naar zijn favoriete huisdieren...  ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.