Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Ramma in Sedan

Gestart door Koen, 14 oktober 2019, 20:29:03 PM

Koen

Heeft er niemand foto's van de expo Ramma? Normaal stond dit op planning maar helaas is er iets tussen gekomen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Ferdi

Koen,

Waarschijnlijk heb je dit filmpje al gezien:

https://www.youtube.com/watch?v=ANSaiAOjmfg

Aangezien er staat Sedan1, denk ik dat er nog zullen volgen.

mvg
Ferre

Koen

Bedankt Ferdinand.
Ik hoop dat er inderdaad nog een aantal filmpjes volgen. Ik had gehoopt dat Aiguillage er een uitzending aan zou wijden maar misschien komt dit nog.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Wij, MTD stonden er met Vaerwegh Dok.

Omdat ik de tijd genomen heb om ook eens rond te lopen ook gelijk maar een paar foto's gemaakt.
Die vindt je op de gebruikelijke plaats op het wereld wijde web: https://www.flickr.com/photos/140394905@N08/albums/72157711340258818

Maar toch een bloemlezing



















Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

steamdriven

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Koen

Bedankt Frans om de foto's te delen. Daar zitten echt weer juweeltjes tussen hé.
Hebben jullie  zich geamuseerd? En veel succes gehad met de baan?

Tot volgende week.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

PhantomRC

Op Facebook zoeken naar 'Apb Ferronord Tourcoing' en je zal een pak foto's vinden.
Mijn kennis qua elektriciteit/electronica is zo goed als ... NUL :-( ... allé ja ... op 21/12/2019 schat ik het op 15% ... ik vorder :-) :-) :-)
Lid van niks. :-)

Koen

Citaat van: PhantomRC op 15 oktober 2019, 07:25:28 AM
Op Facebook zoeken naar 'Apb Ferronord Tourcoing' en je zal een pak foto's vinden.

Bedankt voor de tip, Philippe. Ga ik vanavond zeker doen  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ybofire


SuSke

Citaat van: Koen op 15 oktober 2019, 07:03:16 AM
Bedankt Frans om de foto's te delen. Daar zitten echt weer juweeltjes tussen hé.
Hebben jullie  zich geamuseerd? En veel succes gehad met de baan?

Tot volgende week.

Groetjes,
Koen

Graag gedaan Koen.

We hebben een leuk weekend gehad, de nodige gekende problemen met de baan (kortsluiting, licht dat uitvalt, wissels die haperen,...) maar daar was omheen te werken of op te lossen.
Veel lovende kritiek gekregen op de baan. Velen vonden ze van de mooiste die op de beurs te zien was, met realistisch en afwisselend treinverkeer en rangeerverkeer op de voorgrond. Het streelt ons ego toch wel een beetje.

@ Philippe, die link gaan we vanavond eens rustig napluizen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

@Frans, jullie mogen terecht fier zijn op jullie baan. Zij is een streling voor het oog  ;)
Tot zondag!

@alle forumleden: ALLEN naar de EXPO van MTD  :D


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

PhantomRC

Citaat van: Koen op 15 oktober 2019, 09:19:49 AM
Citaat van: PhantomRC op 15 oktober 2019, 07:25:28 AM
Op Facebook zoeken naar 'Apb Ferronord Tourcoing' en je zal een pak foto's vinden.

Bedankt voor de tip, Philippe. Ga ik vanavond zeker doen  :).

Groetjes,
Koen

Heel graag gedaan Koen.

Philippe
Mijn kennis qua elektriciteit/electronica is zo goed als ... NUL :-( ... allé ja ... op 21/12/2019 schat ik het op 15% ... ik vorder :-) :-) :-)
Lid van niks. :-)